|
کدخبر: 126786

شروع قرعه کشی خودروهای سایپا

قرعه کشی برای ۱۵ هزار خودرو پیش فروش شده سایپا آغاز شد.

خودرو شروع قرعه کشی خودروهای سایپا

در این مرحله از پیش فروش ۲۲۷ هزار و ۴۸۷ متقاضی ثبت نام کردند که از این تعداد ۲۲۸ هزار و ۴۷۷ نفر شرایط شرکت در قرعه کشی را کسب کردند.

براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی شرکت سایپا در این مرحله ۱۵ هزار خودرو برای عرضه در نظر گرفته شده‌اند که پس از قرعه کشی و اعلام اسامی مراحل تحویل آنها آغاز خواهد شد.

برای پیش فروش شرکت سایپا پنج محصول «ساینا دنده ای»، «تیبا۲»، «تیبا صندوقدار»، «سایپا ۱۵۱» و «کوئیک R» را در میان محصولات پیش فروش خود قرار داده است.

براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی سایپا پس از انجام قرعه کشی، برندگان برای خودرو ساینا دنده‌ای رقمی معادل ۳۸میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، خودرو تیبا۲ معادل ۳۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، خودرو تیبا صندوقدار ۳۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، خودرو سایپا۱۵۱ معادل ۳۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و برای کوئیکR نیز ۵۰میلیون و ۷۰۰ هزار تومان پرداخت کنند. مابقی قیمت خودروها براساس قیمت روز خودرو و در زمان تحول مندرج در قرار داد از مشتریان اخذ خواهد شد. اما زمان تحویل تمام خودروها به جز کوئیکR تیر، مرداد و شهریور ۱۴۰۰ صورت خواهد گرفت و کوئیکR نیز در شهریور سال ۱۴۰۰ به ثبت نام‌کنندگان واگذار خواهد شد.

 

منبع: اقتصادنیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها