|
کدخبر: 102855

شرایط پیش فروش « ساینا S» اعلام شد + جزئیات

گروه خودروسازی سایپا برنامه دارد تا از ۱۸ خرداد ۱۳۹۹، پیش فروش برخی محصولاتش را آغاز کند. «ساینا S» جز آن دسته از محصولاتی است که از فردا عرضه خواهد شد.

خودرو شرایط پیش فروش « ساینا S» اعلام شد + جزئیات

به تازگی شرکت سایپا در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرده که در طرح پیش فروش ۱۸ خرداد، محصولات چون سایپا شاهین و سایپا ساینا S عرضه خواهد شد. با توجه به اینکه فردا مرحله اول ثبت نام انجام می شود و در این بخش نیازی به پرداخت ودیعه نیست، هنوز سایپا جزئیات قیمتی محصولات قابل عرضه خود را اعلام نکرده است. اما آنچه که مشخص شده است به آغاز پیش فروش شاهین، ساینا S، تیبا ۲ پلاس، کوییک، تیبا پلاس و… اشاره دارد.

در اواخر هفته گذشته این شرکت جزئیات اولیه و شرایط عمومی پیش فروش جدید خود را اعلام نمود و بدیهی است که متقاضیان باید نسبت به مفاد این طرح فروش یکساله آگاه باشند.

با پیگیری های انجام شده از جانب خبرنگار «اسب بخار» مشخص گردیده که سایپا برنامه تولید دو نسخه از ساینا S دنده ای را در پیش گرفته است. ساینا S قرار است تا در دو نسخه ساده و فول آپشن به بازار بیاید که بیشتر در بحث امکانات رفاهی نسبت به هم تفاوت دارند. سنسور نور، رینگ آلومینیومی، صفحه نمایشگر ۷ اینچی، قابلیت نمایش صفحه تلفن همراه بر روی نمایشگر خودرو، بلوتوث، دوربین عقب، شیشه های عقب دودی، تریم داخلی چرم، سنسور باد لاستیک و چند ویژگی دیگر تنها در نسخه فول آپشن سایپا ساینا S دیده می شود.

اما امکاناتی نظیر چراغ روشنایی روز، کامپیوتر سفر جدید، سامانه GSI تعویض دنده، سامانه BCM، شیشه ها و آینه های برقی، فرمان طرح D، تهویه دیجیتال، سنسور پارک عقب و… به صورت استاندارد در این سدان فیس لیفت شده حضور دارد. سایپا ساینا S به پیشرانه کم مصرف M۱۵ مجهز است. این پیشرانه ۱۵۰۳ سی سی حجم دارد و قدرت ۸۷ اسب بخار را با گشتاور ۱۲۸ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده ۵ سرعته دستی ساینا S توان پیشرانه را به چرخ های جلو انتقال می دهد.

سایپا-پیش-سند

سایپا-پیش-سند۱

سایپا-پیش-سند۲

سایپا-پیش-سند۳

 

منبع: اسب بخار
  • رضا ارسالی در

    الان ساینا s همون ساینا اپشناله ؟ یا قرا ره یه ساینای دیگه معرفی کنن و یا ساینای قدیمی و اسپورت کنن ب عنوان ساینا اپشنال؟ !؟!!

ارسال نظر