|
کدخبر: 75526

پسر سنگدل مادر خود را در زنجان کشت

یک پسر معتاد در زنجان مادر خود را به قتل رساند.

گسرتش نیوز - رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: پسر جوانی با استفاده از کارد آشپزخانه، مادرش را به قتل رساند.

gatlbachagho.jpeg

سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی روز یکشنبه افزود: این حادثه تلخ، جمعه /۱۶ آذر ماه جاری/ در یکی از محله‌های منتهی به خیابان ۱۷ شهریور شهر زنجان، اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه این مرد جوان معتاد به مواد مخدر صنعتی بود و به منظور ترک اعتیاد در یک خانه استیجاری به سر می برد، اظهار داشت: این فرد معتاد بر اثر استعمال مواد مخدر و عواقب ناشی از آن، مادر خود را به قتل می رساند.

رحمتی افزود: قاتل پس از اقدام به قتل، تصمیم گرفت که جسد را به چاه فاضلاب خانه بیندازد که دیگر اعضای خانواده که در بیرون از این خانه قرار داشتند از موضوع مطلع و بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته و درخواست کمک می‌کنند.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: متهم به قتل، از سوی ماموران کلانتری اعزامی به محل، دستگیر شده و در بازجویی‌های پلیس به قتل مادرش اعتراف کرد.

رحمتی افزود: قاتل در زمان قتل درحال طبیعی نبوده است و با توجه به وجود خشونت و خشم، اقدام به این کار کرده است و هنگام دستگیری نیز قصد تعرض به ماموران را داشت.

وی از خانواده‌ها خواست در مراقبت از فرزندان خود جدی و محتاط باشند و اجازه ندهند عزیزانشان آلوده به مواد مخدر شوند چراکه اعتیاد منشاء و مادر جرایم است و می تواند عواقب تلخ و خطرناکی را داشته باشد.

رحمتی تصریح کرد: خانواده‌ها به هیچ وجه اقدام به ترک دادن خودسرانه و غیرکارشناسانه فرد معتاد نکنند و برای این منظور به حتم از پزشک مشاور و کمپ‌های ترک اعتیاد معتبر، بهره بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون، تعداد ۹ فقره قتل در سطح این استان اتفاق افتاده است و تمامی قتل‌ها کشف و قاتلان نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده‌اند.

منبع: رکنا

ارسال نظر