|
کدخبر: 306859

زنان سکه‌‌ای دستگیر شدند + جزئیات

پلیس اتوبوس را در پایانه مسافربری مشهد محاصره کرد و در برابر دیده متعجب سایر مسافران، دو زن جوان به‌محض پیاده‌شدن، از سوی پلیس جلب شدند و این پایانی بر شرارت‌های اعضای باند «زنان سکه‌ای» در مشهد بود.

حوادث زنان سکه‌‌ای دستگیر شدند + جزئیات

۲ زن جوان به‌ظاهر مسافر بودند و با اتوبوس بین‌شهری از یکی از پایانه‌های مسافربری تهران به‌طور قانونی سوار اتوبوس شده بودند. آن‌ها در حال تجربه سفری غیرقانونی به مقصد مشهد بودند. همه چیز بسیار عادی بود تا اینکه اتوبوس در پایانه مسافربری مشهد ایستاد.

اما در حرکتی عجیب نیرو‌های پلیس مشهد این اتوبوس را محاصره کردند و در برابر دیده متعجب سایر مسافران، ۲ زن جوان به‌محض پیاده‌شدن، از سوی پلیس جلب شدند و این پایانی بر شرارت‌های اعضای باند «زنان سکه‌ای» در مشهد بود.

اولین سیگنال‌های این پرونده که حساسیت پلیس مشهد را در پی داشت، از تهران مخابره شد، جایی که ۲ زن شرور اقدامات مجرمانه‌شان را کوک کرده بودند و در اقدامی دغل‌بازانه، سر کسبه و عده زیادی را کلاه گذاشته بودند.

پلیس تهران زمانی این افراد را شناسایی کرد که مشخص شد مرغ از قفس پریده و آن‌ها از تهران به مقصدی نامعلوم گریخته‌اند.

در حالی تحقیقات در تهران ادامه داشت که پلیس تهران احتمال داد متهمان تحت‌تعقیب راهی مشهد شده‌اند و این موضوع بلافاصله به پلیس مشهد گزارش شد. این گزارش محرمانه دستورات ویژه سرهنگ احمد نگهبان، فرمانده انتظامی مشهد را در پی داشت و مأموران پاسگاه انتظامی فردوسی اقدامات لازم را آغاز کردند.

اولین تحقیقات درباره اتهام این افراد بود. پلیس مشهد با اطلاعات تکمیلی متوجه شد که این مجرمان در تهران اقدام به توزیع ۱۵۰‌ سکه تقلبی غیربانکی کرده و پیش از ورود پلیس از این کلان‌شهر گریخته‌اند. اطلاعات بعدی نیز نشان داده بود که متهمان به مشهد آمده‌اند.

مأموران پاسگاه انتظامی فردوسی با گسترش چتر اطلاعاتی خود متوجه شدند که متهمان در قالب مسافر با یک اتوبوس بین‌شهری از تهران راهی مشهد شده‌اند. در ادامه نیز خودرو شناسایی و پیش از رسیدن به مشهد تحت رصد قرار گرفت.

به‌محض ورود این اتوبوس به پایانه مسافربری امام رضا (ع) مشهد، مأموران که پیش‌تر دو زن متهم را شناسایی کرده بودند این افراد را هنگام پیاده‌شدن دستگیر کردند.

متهمان ۳۲ و ۳۷ ساله به کلانتری بانوان مشهد منتقل شدند و در بازرسی از آن‌ها ۱۰۳‌عدد سکه تقلبی غیربانکی یک‌گرمی که به‌طرز ماهرانه‌ای درون کوله‌پشتی جاسازی شده بود، کشف شد. متهمان پس از سیر مراحل قانونی با صدور حکمی روانه زندان شدند.

 

 

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها