|
کدخبر: 274061

هلاکت قاتل مسلح در درگیری مسلحانه پلیس

فرمانده انتظامی استان گفت: یک قاتل مسلح و تحت تعقیب که مرتکب یک فقره قتل در شهرستان رودبار شده بود به همراه همدستش در درگیری مسلحانه با مأموران پلیس شهرستان کهنوج به هلاکت رسید.

حوادث هلاکت قاتل مسلح در درگیری مسلحانه پلیس

سردار "عبدالرضا ناظری"فرمانده انتظامی استان گیلان، در تشریح جزییات این خبر بیان داشت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی از سوی ماموران انتظامی و یگان تکاوری شهرستان کهنوج، محل اختفاء یک قاتل مسلح به همراه ۲ نفر از همدستانش در یکی از محله های شهرستان کهنوج شناسایی و ماموران جهت دستگیری آن ها به این مکان اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: اشرار مسلح که خود را در محاصره پلیس دیدند بدون توجه به اخطارهای ماموران شروع به تیراندازی به سمت ماموران کرده و حاضر به تسلیم نشدند که در نهایت پس از ۲ساعت درگیری و تیراندازی متقابل، قاتل مسلح و همدستش به هلاکت رسیدند و ضمن دستگیری یک متهم دیگر، در بازرسی از این منزل دو قبضه سلاح جنگی با ۵ تیغه خشاب و ۱۰۲عدد فشنگ جنگی کشف شد.

سردار"ناظری" خاطرنشان کرد: این قاتل در بهمن ماه سال ۱۳۹۸ با شلیک سلاح کلاش، یک شهروند را در شهرستان "رودبار جنوب" به قتل رسانده و متواری شده بود و به همراه دیگر همدستانش، سوابق متعددی از قبیل سرقت های مسلحانه، حمل موادمخدر و شرارت را در کارنامه خود داشته‌اند.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها