|
کدخبر: 210837

ماجرای مرگ مشکوک پیرزن در بیمارستان!

خانواده زن سالخورده که پس از دعوای میان یک مرد و مادرزنش در بخش بیماران مبتلا به کرونا فوت کرده بود ، از مرد جوان به اتهام قتل شکایت کردند.

ساعت پنج صبح شنبه اولین روز آبان امسال زن و مردی به پلیس ۱۱۰ تهران اطلاع دادند که مادرشان در یکی از بیمارستان های پایتخت بستری بوده که فوت شده و اکنون از مردی جوان به اتهام قتل عمد او شکایت دارند. درادامه ماموران کلانتری ابوسعید به بیمارستان اعزام شده و مرد جوان را بازداشت کردند. او مدعی بود که در ماجرای مرگ زن ۹۵ ساله نقشی نداشته اما دختر و پسر ، زن فوت شده از او شکایت داشتند.

دختر این زن به ماموران گفت : مادرم به بیماری کرونا مبتلا شده و در بیمارستان بستری بود . زنی هم در اتاق او بستری بود اما شوهر و مادر او، برسر این که وی را ازاین بیمارستان به بیمارستان دیگر منتقل کنند دعوا داشتند. همین باعث درگیری و سرو صدای آنها شد . هر چه گفتم آرام باشید حال مادرم بدتر می شود توجهی نکردند. مرد جوان همچنان دعوا می کرد و حتی به ما حمله کرد که دخالت نکنیم . مادرم یکدفعه دچار استرش و ترس شدید شد و درادامه به دلیل این شوک حالش بدتر شد و فوت کرد. این مرد و دعوایی که راه انداخت باعث مرگ مادرمان شد که از وی شکایت داریم. این مرد باعث قتل مادرمان شد.

در ادامه مرد جوان به شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شد وگفت : دو هفته بود که من در شرایط بدی به سر می بردم. دو بچه ام نزد مادربزرگشان بودند. همسرم کرونا گرفته و در بیمارستان تحت درمان بود . صبح تا شب مادرش و شب تا صبح من از اونگهداری می کردیم. در آن اتاق ، دو بیمار دیگر هم بستری بودند. من فقط با همراهان پیرزن بحث کردم و از اتاق خارج شدم و نقشی در مرگ او نداشتم .

با دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران تحقیقات در این باره ادامه دارد.

منبع: رکنا

ارسال نظر