|
کدخبر: 146003

انحلال شورای شهر ساری به اتهام تخلفات مالی

استاندار مازندران با بیان اینکه جلسه بررسی وضعیت پرونده شورای شهر در وزارت کشور تشکیل شد، گفت: به طور رسمی اعلام نشده ولی رای به انحلال دادند اما نتیجه رسمی باید به صورت رسمی ابلاغ شود.

احمد حسین‌زادگا در ارتباط با با نتیجه جلسه امروز در وزارت کشور در ارتباط با وضعیت پرونده شورای شهر ساری، اظهار کرد: مصوبات جلسه به صورت رسمی باید ابلاغ شود.

وی در پاسخ به این سوال که در ارتباط با نتیجه جلسه امروز اطلاع دارید، پاسخ داد: به طور رسمی اعلام نشده ولی رای به انحلال دادند اما نتیجه رسمی باید به صورت رسمی ابلاغ شود.

خبرنگار فارس که این موضوع را همزمان از معاون عمرانی استاندار مازندران هم پیگیری می‌کرد، در پاسخ به سوال خبرنگار فارس، اعلام کرد: در جلسه امروز وزارت کشور مطرح شده و رای‌گیری شده است.

مهدی رازجویان خاطر نشان کرد: نتیجه رای‌گیری ابلاغ نشده و به احتمال بسیار زیاد فردا ابلاغ می‌شود.

به گزارش فارس، پرونده شهرداری و شورای شهر ساری از سال ۹۷ تاکنون در دستگاه قضا باز شده است.

در ارتباط با پرونده شورای شهر ساری ۹ عضو شورا اتهام به تخلفات مالی هستند که پس از دستگیری اعضای شورای شهر جلسات شورای شهر ساری تعلیق شده است.

با دستگیری هر ۹ عضو شورای شهر ساری بحث انحلال شورای شهر ساری مطرح شده که امروز این جلسه در وزارت کشور برگزار شده است و نتیجه انحلال شورا به نظر می‌رسد که صبح فردا به استانداری مازندران ابلاغ می‌شود.

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها