|
کدخبر: 277360

تاکید بر ایجاد درگاه فروش آنلاین میوه

رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای اسلامی شهر تهران بر ایجاد درگاه فروش آنلاین میوه با کیفیت و مقرون به صرفه تاکید کرد .

جامعه تاکید بر ایجاد درگاه فروش آنلاین میوه

میثم مظفر رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای اسلامی شهر تهران از سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار بازدید کرد و در جمع شورای معاونین این سازمان خواستار اجرای ایده های تحولی در این دوره مدیریتی شد.

در ابتدای این جلسه ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان گزارش مدونی از عملکرد گذشته و برنامه های پیش روی این سازمان ارائه کرد.

میثم مظفر عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از عزم جدی این سازمان در زمینه توسعه کمی شبکه عرضه و توزیع و احداث بازارهای میوه و تره بار جدید در سطح مناطق و محلات شهر تهران، به وجوه خاص این سازمان مانند؛ نقش محوری این سازمان در تنظیم بازار و تامین کالاهای اساسی مورد نیاز خانوارها، تعاملات فزاینده بین دستگاهی این سازمان، صنفی بودن نوع کار این سازمان و نقش خاص این سازمان در رضایتمندی شهروندان اشاره کرد.

وی با تاکید بر ضرورت هوشمند سازی خدمات و ایجاد MIS سازمانی بیان کرد: ایجاد درگاه فروش آنلاین میوه با کیفیت و مقرون به صرفه می‌تواند در ارتقای کیفیت خدمات به شهروندان کمک بسزائی داشته باشد.

ری برندینگ میادین میوه تره بار و ایجاد نمایندگی‌های کشوری با استراتژی فرانچایز، ایجاد منطقه خاص تجاری گمرکی با همکاری دولت و مجلس و وضع قوانین خاص تسهیلگری صادرات و واردات در محوطه میدان میوه تره بار مرکزی با احداث زیرساخت های فنی لازم و ... از جمله ایده هایی بود که رئیس کمیته بودجه شورا در این بازدید مطرح کرد.

در ادامه مظفر پیشنهاد داد: از طریق اعمال رویکرد شهروند بازرس می‌بایست درگاه نظرخواهی و نظارت شهروندی را فعال کرد و نسبت به رتبه بندی و بنچ مارک غرفه داران و بهره برداران میادین میوه و تره بار سطح شهر اقدام کرد و زمینه ایجاد باشگاه مشتریان و اختصاص اعتبارات و امتیازات مشتریان را میسر کرد.

توجه به زنجیره تامین تا شبکه توزیع از دیگر نکات تبیین شده توسط رئیس کمیته بودجه بود.

منبع: نماینده

ارسال نظر