|
کدخبر: 228996

هزینه خرید قبر در بهشت زهرا / از ۵ میلیون تا یک میلیارد و ۲۰۰ تومان

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا گفت: مقبره خانوادگی با ۳۰ قبر به قیمت ۷۵۰ میلیون تومان و مقبره ای با داشتن ۴۰ تا ۵۰ قبر به قیمت یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به فروش می رسد.

جامعه هزینه خرید قبر در بهشت زهرا / از ۵ میلیون تا یک میلیارد و ۲۰۰ تومان

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا با اشاره به اینکه هر شهروندی که در تهران فوت می‌کند یک قبر رایگان برای وی وجود دارد، گفت: دو طبقه دیگر در قطعات روز نهایتا با قیمت ۵ میلیون تومان به خانواده متوفیان داده خواهد شد. در قطعاتی که تراکم قبور زیاد است و جزو قطعات قدیمی محسوب می شوند هر طبقه ۷ میلیون تومان دریافت می‌شود که این مبلغ نیز برابر مصوبه شورای شهر تهران اعمال می شود. قطعا ما نباید هزینه ارتحال را برای مردم افزایش دهیم. در قطعات قدیم که ظرفیت خالی کم است قبوری که احیا می شود به صورت دقیق ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان دریافت می شود.

غضنفری در پاسخ به سوالی درباره مقبره های خانوادگی در سازمان بهشت زهرا (س) با اشاره به اینکه این مقبره ها در حال حاضر در درون سازمان به فروش می‌رسند، گفت: مقبره خانوادگی با ۳۰ قبر به قیمت ۷۵۰ میلیون تومان و مقبره ای با داشتن ۴۰ تا ۵۰ قبر به قیمت یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به فروش می رسد.

وی درباره آمادگی سازمان بهشت زهرا (س) برای ارائه خدمات در صورت بروز پیک دیگری از بیماری کرونا گفت: سازمان بهشت زهرا (س) پیک های بحرانی را با سربلندی پشت سر گذاشته و آمادگی ارائه خدمات برای ۴۵۰ متوفی به صورت روزانه را دارد. البته امیدواریم شرایط بد گذشته تکرار نشود.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها