|
کدخبر: 172832

بهره برداری از ساختمان بنیاد مسکن مهردشت آغاز شد

در آیینی با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد، ساختمان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی منطقه مهردشت افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

جامعه بهره برداری از ساختمان بنیاد مسکن مهردشت آغاز شد

این  ساختمان در  زمینی  به  مساحت ۶۰۰ و زیر  بنای  ۱۲۰  متر  مربع احداث شده است‌. دکتر مجتبی راعی معاون استاندار اصفهان و فرماندار شهرستان نجف آباد  ضمن افتتاح این پروژه،  از روند اجرای چند طرح بنیاد مسکن انقلاب اسلامی  بازدید کرد. 

معاون استاندار اصفهان و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد،  پس از بازدید میدانی از روند اجرای پروژه های تامین مسکن شهرهای علویجه و دهق در بخش مهردشت در آیین افتتاح و شروع به کار نمایندگی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در بخش مهردشت شرکت نمود .

وی در این مراسم در سخنانی با تقدیر از کارکنان مشغول به خدمتگزاری نکاتی را به منظور تسریع در ایجاد و گسترش نمایندگی دستگاه های اداری و اجرایی شهرستان در سایت اداری بخش مهردشت  بیان نمودند.

 در این آیین  دکتر مجتبی راعی ضمن تقدیر از فعالیت ارزنده نماینده محترم مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و  مهندس خانی مدیرکل محترم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و بخشدار محترم و رئیس محترم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان در اهتمام مجدانه ایشان به منظور فعال سازی نمایندگی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در بخش مهردشت؛ بر اهمیت ایجاد نمایندگی سایر دستگاه های اداری و اجرایی شهرستان در بخش مهردشت تصریح نمودند.

رئیس  شورای اداری شهرستان با پیگیری متمرکز این رویکرد ارزنده، خبر از کاهش هدفمند میزان مراجعات جامعه هدف در بخش مهردشت به مرکز شهرستان بر اساس این رویکرد دادند و اشاره نمودند تا پایان سال جاری با توجه به پیگیری های مجدانه مسئولان محترم شهرستان و استان اصفهان، به یاری خداوند شاهد افتتاح و کلنگ زنی چندین نمایندگی دستگاه های اداری و اجرایی شهرستان در بخش مهردشت خواهیم بود.

فرماندار نجف آباد

  در ادامه  سفر معاون استاندار اصفهان و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد،  به منطقه مهردشت، با حضور در روستای کوه لطف از روستاهای فاقد دهیاری در بخش مهردشت، روند اجرای طرح هادی این روستا بررسی و دستورات لازم را جهت پیگیری به هیات همراه ابلاغ نمودند. همچنین از دو طرح تامین مسکن در شهرهای دهق و علویجه بازدید و نکاتی را جهت تسریع در اتمام پروژه های مزبور خاطر نشان نمودند

منبع: نماینده
خبرنگار: بهروز راعی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها