|
کدخبر: 176044

پیام مدیرعامل شرکت آفتاب تجارت سامان در آستانه سالگرد این شرکت

اکنون که در ۹ خرداد ماه ۱۴۰۰ شرکت آفتاب تجارت سامان با پشت سرگذاشتن یک دهه از فعالیت، با کوله‌باری از تجربیات ارزشمند وارد یازدهمین سال فعالیت خود می‌شود خدای بزرگ را خاضعانه شاکر و سپاسگزارم.

تجارت پیام مدیرعامل شرکت آفتاب تجارت سامان در آستانه سالگرد این شرکت

انجام موفقیت آمیز فعالیت‌های شرکت با همکاری، تلاش و پشتکار همه همکاران محقق شده است. شرکت آفتاب تجارت سامان از منظر سرمایه انسانی از ذخیره ارزشمند و پرتوانی برخوردار است که با اهتمام مثالزدنی برای نیل به اهداف عالیه آن از هیچ کوششی فروگذار نیستند و یکایک آنها شایسته تقدیر و قدرشناسی هستند. علاوه بر عوامل درون سازمانی، شرکت سال‌های حیات خود را مرهون نقش موثر ذینفعان بیرونی می داند. مشتریانی آگاه که با تعاملات مثبت و همراهی سازنده خود را برای رشد و توسعه هر چه بیشتر شرکت فراهم نموده اند که به نوبه خود تشکر و امتنان صمیمانه خود را نسبت به آنان ابراز می نمایم.

با استعانت از خدای متعال و همراهی و همفکری کلیه همکاران عزیز ، در راستای سیاست‌ها، اهداف و چشم انداز شرکت، حرکت بسوی فن‌آوری‌های نو صفحه جدیدی در فعالیت‌های شرکت باز نموده که با هوشمندی و برنامه‌ریزی دقیق به سمت حرف نو، ایده نو، محصول، خدمت یا راه‌حل نو رهنمون گردیده است.

ما در مجموعه آفتاب تجارت سامان همیشه سعی کرده‌ایم تا همراه با مشتریان‌مان به عنوان شرکای تجاری برای موفقیت همدیگر گام برداریم. با نام‌ها و برندهای بزرگی همکاری کرده‌ایم و به اینکه معتبرترین نام‌ها ما را انتخاب کرده‌اند افتخار می‌کنیم و خود را در مقابل انتخاب آنها مسئول می‌دانیم. امیدوار هستیم بتوانیم پاسخگوی حسن نظر و انتخاب آنها باشیم و امیدواریم خداوند نیز یاریگر ما باشد.

اینجانب پپیشانی شکر در پیشگاه خداوند متعال به میمنت موفقیت‌های کسب شده که حاصل تلاش و همت همه همکاران ارجمند می‌باشد، برزمین می‌سایم و از نقش شایسته همه عزیزانی که ما را در این راه همراهی کرده‌اند تقدیر و تشکر نموده از درگاه حضرت باریتعالی توفیق روز افزون همراه با موفقیت و سرافرازی برای همکاران مسالت دارم.

 سعید امامی مقدم - مدیرعامل

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها