|
کدخبر: 171913

رژیم صهیونیستی دو فرمانده جنبش جهاد اسلامی را به شهادت رساند

منابع از شهادت دو تن از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی در تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر دادند.

بین‌الملل رژیم صهیونیستی دو فرمانده جنبش جهاد اسلامی را به شهادت رساند

جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که دو تن از فرماندهان این جنبش در تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسیدند.

گردان‌های القسام در این زمینه اعلام کرد که دشمن صهیونیستی موضعی را که رزمندگان ما در چارچوب افزایش آمادگی و مقابله با تجاوزات دشمن در آن حضور داشتند هدف گرفت.

این شاخه مقاومت فلسطین افزود، در تجاوز دشمن صهیونیستی شمار از مبارزان ما شهید و مفقود شده‌اند.

از سوی دیگر سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد، «آویو کوخاوی» رئیس ستاد ارتش این رژیم دستوراتی برای ادامه حملات و مورد هدف قرار دادن مواضع حماس و جهاد اسلامی صادر کرده است. ‌‌‌‌‌

امروز سه‌شنبه خبرنگار «قدس پرس» در غزه، گزارش داد که جنگنده - بمب افکن‌های رژیم صهیونیستی دو واحد آپارتمان مسکونی را در غرب غزه و یکی از طبقات یک برج مسکونی ۸ طبقه را بمباران کردند که در پی این تجاوزها ۴ شهروند فلسطینی دیگر شهید شدند و به این ترتیب شمار شهدای تجاوزات دیروز و امروز ارتش صهیونیستی به باریکه غزه به ۲۴ شهید از جمله ۹ کودک و شمار مجروحان نیز به ۱۰۳ تن افزایش یافت.

بنابر اعلام منابع فلسطینی، جنگنده - بمب افکن‌های رژیم صهیونیستی یک فروند راکت به محله تل الهوی در جنوب شهر غزه، یک راکت به محله الزیتون در نزدیکی میدان الکویت و یک راکت نیز به ورودی اردوگاه البریج شلیک کردند. همچنین بیش از ۴۰ بار منازل و اراضی فلسطینی و پایگاه‌های مقاومت هدف حملات هوایی صهیونیست‌ها قرار گرفت.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها