|
کدخبر: 168190

کرونا باز هم در هند رکورد زد

هند برای چهارمین روز متوالی رکورد جدیدی را در آمار روزانه مبتلایان به کروناویروس ثبت کرد که به موجب آن، فشار بیشتری بر بیمارستان های بحران زده این کشور وارد می شود.

بین‌الملل  کرونا باز هم در هند رکورد زد

امروز (یکشنبه) ۳۴۹ هزار و ۶۹۱ مورد دیگر ابتلا به کروناویروس در هند شناسایی شده که بدین ترتیب مجموع آمار مبتلایان به بیماری کووید-۱۹ از زمان آغاز همه گیری در این کشور به حدود ۱۷ میلیون نفر رسیده است.

بیمارستانهای مملوء از بیمار در تامین اکسیژن مورد نیاز آنان با مشکل روبرو هستند که این شرایط موجب شده از پذیرش بیماران خودداری شود.

وضعیت همه گیری کروناویروس در هند به ویژه در دهلی، پایتخت این کشور بسیار حاد است و بیماران به دلیل کمبود اکسیژن در بیمارستان ها جان خود را از دست می دهند.

سازمان جهانی بهداشت (WHO) اعلام کرده است وضعیتی که در هند شاهد هستیم "یادآور ویرانگری" است که کروناویروس می تواند به همراه داشته باشد.

همچنین موارد فوت در هند طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۷۶۷ مورد افزایش داشته که بالاترین آمار طی یک روز بوده است.

 اوایل سال جاری میلادی، دولت هند بر این باور بود که بر کروناویروس غلبه کرده است. در اواسط ماه فوریه موارد جدید ابتلا کاهش پیدا کرده و به ۱۱ هزار مورد رسید، واکسن کروناویروس صادر شد و در ماه مارس بود که وزیر بهداشت از پایان همه گیری در این کشور خبر داد. هرچند، چند روز پس از آن موارد جدید ابتلا ناشی از ظهور سویه های جدید ویروس و برگزاری مراسم های عمومی روند افزایشی پیدا کرد.

 

منبع: ایسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها