|
کدخبر: 212847

این نمادها بیشترین افزایش سهام را داشتند + جدول

افراد حقیقی امروز هزار و ۳۷۰میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند که بیشترین خروج پول حقیقی از بورس یا فرابورس مربوط به گروه فلزات اساسی و همچنین سهام بیمه اتکایی ایرانیان بود.

در بورس امروز حقوقی‌ها حدود هزار و ۳۷۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد سه هزار و ۶۷۰میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۴۷درصد یعنی هزار و ۷۱۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان ۳۷درصد از کل معاملات شد.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «فلزات اساسی»، «محصولات شیمیایی » و «فرآورده‌های نفتی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «حمل و نقل آبی» و «استخراج نفت گاز و خدمات جانبی » به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

سه نماد «اتکای»، «فملی» و «شپنا» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «حسیر»، «سمایه» و «فاراک» معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری شرکت بیمه اتکایی ایرانیان معادل ۵۳میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی ریل سیر کوثر با برتری دو میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در چهار نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۲۱۵نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۱۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم هزار و ۳۰۰میلیارد تومان بود.

حقیقی+حقوقی+00.08.09

تغییر+مالکیت+صنایع+0.08.09

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر