|
کدخبر: 182405

پیش بینی عجیب از اصلاح مقطعی بورس

کارشناسان بازار سرمایه پیش‌بینی می‌کنند با توجه به روندی که بازار در روزهای گذشته داشته است به صورت مقطعی با اصلاح و تعدیل همراه باشد.

بورس پیش بینی عجیب از اصلاح مقطعی بورس

بازار سرمایه در هفته جاری با روندی مثبت آغاز به کار کرد و شاخص تا امروز ۷ تیر به یک میلیون و ۲۴۳ هزار واحد رسیده است. کارشناسان بازار سرمایه معتقدند تعیین کننده مسیر معقول و صعودی در بازار نبود دخالت‌های دولت و اعتمادسازی دوباره نهادهای بازار سرمایه در جهت جذب نقدینگی افراد به بورس است.

رویا ذبیحی، کارشناس بازار سرمایه درباره آینده شاخص و روند بازار گفت: در روزهای آینده امکان اصلاح در بازار زیاد است و ممکن است شاخص به یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد برسد و دوباره با تحرکات صعودی به کار خود ادامه بدهد. وی افزود: این تعدیل‌ها بیشتر در نمادهای شاخص‌ساز رخ خواهد داد اما دوباره بازار به روند مثبت خود احتمالا ادامه دهد.

ذبیحی در بخش دیگری گفت: در روزهای آینده گروه‌های سیمانی در بازار به دلیل عرضه در بورس کالا با روند بهتری حرکت خواهند کرد و به نظر می‌رسد دیگر گروهی که می‌تواند در بازار روند خوبی را داشته باشد گروه‌های دارویی باشند زیرا ارز ۴۲۰۰ تومانی در آنها به سمت حذف شدن حرکت می‌کند.

این کارشناس بازار سرمایه درباره تاثیر مثبت انتشار صورت‌های مالی و برگزاری مجامع در بازار گفت: انتشار صورت‌های مالی و افزایش شفافیت در بازار سرمایه می‌تواند تا حد زیادی روند بازار را تغییر دهند به عنوان مثال گروه‌های پالایشی با انتشار گزارشات خود بالاتر از حد انتظار بازار عمل کرده‌اند.

منبع: تجارت نیوز
  • ناشناس ارسالی در

    اصلاح😂😂😂مسخره اس واقعا

  • ناشناس ارسالی در

    شپن تا ۳۵۰۰ پرواز میکند. و بانکها مثبت خ واهند شد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها