|
کدخبر: 182323

این سهام امروز بیشترین سود دهی را داشت

امروز سهامداران شرکت‌های فرآورده‌های غذایی و قند پیرانشهر، ذغالسنگ نگین طبس و نورد قطعات فولادی در بورس و معامله‌گران شرکت‌های تولید و صادرات ریشمک، مواد اولیه دارویی البرز بالک و پخش هجرت در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۵هزار و ۲۶۱واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۲۴۳هزار و ۷۴۸واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۶میلیارد و ۲۴۵میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۸هزار و ۵۴۵میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و ۱۴۴هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های فرآورده‌های غذایی و قند پیرانشهر، ذغالسنگ نگین طبس و نورد قطعات فولادی بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های صنایع شیسمیایی سینا، پشم شیشه ایران و رتکو بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۹۹۵میلیون ورقه به‌ارزش ۱۵هزار و ۶۱۹میلیارد تومان در ۳۷۸هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۳۱واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۷۹۹واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های تولید و صادرات ریشمک، مواد اولیه دارویی البرز بالک و پخش هجرت بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های آ.س.پ، سرمایه‌گذاری آوا نوین و ویتانا بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها