|
کدخبر: 150198

این سهام امروز بالاترین رشد را داشت

امروز سهامداران شرکت‌های سیمان بهبهان، فنرسازی زر و کاشی الوند در بورس و معامله‌گران شرکت‌های سرمایه‌گذاری مسکن الوند، مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان و تولید ژلاتین کپسول ایران در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

بورس این سهام امروز بالاترین رشد را داشت

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۲۰هزار و ۸۸۴واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۲۱۴هزار و ۹۰۵واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۸میلیارد و ۹۴۹میلیون سهم و حق‌تقدم به‌‌ارزش ۱۰هزار و ۷۹۴میلیارد تومان در یک میلیون و ۲۹هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سیمان بهبهان، فنرسازی زر و کاشی الوند بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های بورس اوراق بهادار تهران، سرامیک‌های صنعتی اردکان و بهساز کاشانه تهران بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۷۶۶میلیون ورقه به‌ارزش ۴هزار و ۶۵۸میلیارد تومان در ۴۰۷هزار نوبت، آیفکس ۳۰۳واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۸۹۹واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری مسکن الوند، مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان و تولید ژلاتین کپسول ایران بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های آسیا سیر ارس، برق و انرژی پیوند گستر پارس و داروسازی سبحان انکولوژی بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها