|
کدخبر: 149042

اعتماد به بورس خدشه دار شده است

میرمعینی گفت: بازار سرمایه حدأقل در بازه یک ماهه ریسک زیادی بابت افت نخواهد داشت و باید منتظر محرک‌های جدید اقتصادی و سیاسی بود تا بتوان روند و جهت بازار را پیش‌بینی کرد.

بورس اعتماد به بورس خدشه دار شده است

حمید میرمعینی، کارشناس بازار بورس و سرمایه اظهار کرد: درحال‌حاضر بیشتر سهم‌ها به یک نقطه ارزندگی رسیده‌اند و اگر اوضاع سیاسی آینده بهتر شود قطعاً بازار سرمایه هم بهترین بازار برای سرمایه‌گذاری و نقدینگی خرد خواهدشد.

وی افزود: بازار سرمایه حدأقل در بازه یک ماهه ریسک زیادی بابت افت نخواهد داشت و باید منتظر محرک‌های جدید اقتصادی و سیاسی بود تا بتوان روند و جهت بازار را پیش‌بینی کرد.

میرمعینی با بیان اینکه برگشت اعتماد مردم به بازار سرمایه با وضعیت ایجاد شده خیلی سخت است، گفت: مهم‌ترین وجه سرمایه‌گذاری امنیت و اعتماد بین سرمایه‌گذاران است اما تصمیمات ناپخته یک سال اخیر برخی مسئولان، افت و خیزهای بسیار شدید و معنادار این بازار را رقم زد و اعتماد به این بازار را هم خدشه دار کرد.

کارشناس بازار بورس و سرمایه یادآور شد: ما هشدارهای لازم را به مسئولان دادیم که بازار سرمایه ظرفیت پذیرش پول‌های خرد و پراکنده به میزان زیاد را ندارد؛ در حقیقت هم قوانین و مقررات معاملاتی حاکم بر این بازار جوابگوی این حجم از نقدینگی‌ها نبود و هم زیرساخت‌های نرم افزاری بازار سرمایه آماده نبودند.

منبع: بازار
  • سید محسن موسویان ارسالی در

    سرکاری کافیه .مردم را سر کیسه کردین .دنبال نفرات جدید هستین

  • ناشناس ارسالی در

    لعنت به مسعولین این مملکت که با روحو روان مردم بازی میکنند بترسیداز خشم مردم اگه به جوش بیاددیگه هیچیجلودارشون نیست

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها