|
کدخبر: 148372

گسترش نیوز گزارش می‌دهد:

بورس کماکان در حال ریزش

شاخص کل بورس در نخستین ساعت معاملات و تا زمان تنظیم این خبر با رشد منفی ۳۲ هزار و ۲۵۲ واحدی روبه‌رو شد.

بورس بورس کماکان در حال ریزش

شاخص کل بورس امروز در نخستین ساعت معاملات با رشد روبه‌رو شد و تا ساعت ۱۰ (دو شنبه، ۲۹ دی ) با رشد منفی ۳۲ هزار و ۲۵۲ واحدی روبه‌رو و به ۱ میلیون و ۱۵۴ هزار و ۴۵۹ واحد رسید.

بورس40

درحال‌حاضر ارزش بازار ۴۵ میلیون ۹۵۶ هزار ۴۱۶ میلیارد ریال، ارزش معاملات ۲۴ هزار و ۹۵۳ میلیارد ریال و حجم معاملات ۲ هزار و ۶۴۰ میلیارد سهم است.

ضمن اینکه شاخص هم وزن نیز همانند شاخص کل با رشد روبه‌رو شد و به ۴۳۸ هزار ۷۰۰ واحد رسید.

 

 

نویسنده: اختصاصی گسترش نیوز
  • فاطمه ارسالی در

    من کل دارایمو گذاشتم .یعنی برمیگرده؟

  • ناشناس ارسالی در

    توجه توجه توجه
    با یک محاسبه ساده م ی توان نتیجه گرفت یک درصد از جامعه یعنی سرمایه داران گردن کلفت و بعضا مسئولین دو لتی نفوذی تصمیم گرفته اند تا قیمت دارایی های واقعی مملکت را از طریق فضای مجازی ب ورس آنقدر پایین بکشند تا قیمت یک نماد یا کارخانه یا شرکت به یک بیستم بلکه کمتر ا ز ارزش واقعی آن برسد آنوقت در یک فرصت من اسب با فراری دادن سهامداران همه شرکتها ر ا مالک شده به عبارتی قانون خصوصی سازی و شراکت عامه مردم در نمادهای ارزشمند را به نفع خودشان مصادره کنند و به صورت مجازی بدون دردسر و بدون بر جای گذاشتن رد پا ام کان محاکمه آنها از طریق مراجع قضایی فراه م نشود و اینگونه تلقی شود که در یک فراین د طبیعی و بدون رانت و قانونمند به هدف خو د یعنی مالکیت عمده و اکثریت سهام دست یاف ته اند. بنابر این خواهشمندیم دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی و قضایی نسبت به این فر ضیه بصورت اساسی ورود پیدا کنند

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها