|
کدخبر: 147093

کدام سهام امروز بیشترین سود را داشت؟

امروز سهامداران شرکت‌های سرامیک‍‌های صنعتی اردکان، ایران ترانسفو و لبنیات کالبر در بورس و معامله‌گران شرکت‌های صنایع چوب خزر کاسپین، شیر پاستوریزه پگاه فارس و کلر پتارس در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

بورس کدام سهام امروز بیشترین سود را داشت؟

شاخص بورس در جریان معاملات امروز با افت ۵هزار و ۳۷۵واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۰۱هزار و ۲۴۵واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۱۰میلیارد و ۴۶۱میلیون سهم و حق‌تقدم به‌‌ارزش ۱۱هزار و ۱۵۸میلیارد تومان در یک میلیون و ۴۳۸هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سرامیک‍‌های صنعتی اردکان، ایران ترانسفو و لبنیات کالبر بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های کویر تایر، سیمان خزر و گروه بهمن بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۳میلیارد و ۲۹۲میلیون ورقه به‌ارزش ۱۴هزار و ۸۳میلیارد تومان در ۷۶۶هزار نوبت، آیفکس ۹۹واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۹هزار و ۱۷۴واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های صنایع چوب خزر کاسپین، شیر پاستوریزه پگاه فارس و کلر پتارس بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های مسکن پردیس پاکدیس، تولید برق عسلویه مپنا و دامداری تلیسه نمونه بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها