|
کدخبر: 143289

این سهام امروز بیشترین ارزش را داشت

امروز سهامداران شرکت‌های فیبر ایران، فنرسازی زر و سپنتا در بورس و معامله‌گران شرکت‌های کی بی‌سی، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و بیمه کوثر در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

بورس این سهام امروز بیشترین ارزش را داشت

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار با رشد ۸هزار و ۴۹۶واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۴۴۴هزار و ۸۸۹واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۱۱میلیارد و ۲۷۷میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۱۲هزار و ۲۷۷میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و ۶۲۴هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های فیبر ایران، فنرسازی زر و سپنتا بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های قند اصفهان، بهنوش ایران و کشاورزی و دامپروری مگسال بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۳میلیارد و ۳۷۹میلیون ورقه به‌ارزش ۷هزار و ۱۸۷میلیارد تومان در ۸۷۴هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۷۴واحد رشد کرد و در ارتفاع ۲۰هزار و ۱۱۹واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های کی بی‌سی، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و بیمه کوثر بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های فرآورده‌های غذایی و قند چهارمحال، صنایع بهداشتی ساینا و کشاورزی و دامپروری ملارد شیر بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر