|
کدخبر: 132706

جزئیات تصمیم جدید دولت برای بورس

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری، اصلاحیه مصوبه واگذاری سهام دولت در صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس (ETF) را ابلاغ کرد.

بورس جزئیات تصمیم جدید دولت برای بورس

در جلسه مورخ یازدهم آبان ۱۳۹۹ هیات دولت و در راستای انتقال حقوق مالکانه سهام هریک از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس (ETF) از زمان شروع پذیره‌نویسی به صندوق، مصوبه مربوط به واگذاری سهام دولت در صندوق مزبور اصلاح و با الحاق یک بند به آن موافقت شد.

به موجب اصلاحیه مذکور، از زمان شروع پذیره‌نویسی واحدهای هریک از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس از زمان شروع پذیره‌نویسی واحدهای هر یک از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس (ETF)،  همه حقوق مالکانه سهام از جمله سود سهام، حق تقدم و سهام جایزه، متناسب با سهام مورد انتقال، متعلق به صندوق مربوطه خواهد بود و سازمان خصوصی‌سازی مکلف است نسبت به انتقال حقوق مالکانه به صندوق اقدام کند.

 

 

 

منبع: اعتماد
  • مسیج از خدا ارسالی در

    کی بود می گفت بورس بهترین جا برای سرمایه گذاریه

    تمام سرمایه مردم پودر شده حالا کی جواب میده
    بهتره به فکر اخرت باشیم ما از این دنیا چیزی ندیدیم
    حتی یه لبخند ساده رو هم ازمون گرفتند .

  • ناشناس ارسالی در

    واقعا این کارشناسان چه موجودات خود شیفته ای هستند بسیار نادان چون فکر میکندد مرد م مثل خودشان نادان و حرامخور هستند سرتا پای بازار از خرداد به این طرف با برنامه ریزی و سازماندهی از پیش تعیین شده تا پای ان سال توسط رانتخورها و مافیای اقتصادی د اخلی و خارجی برای خالی کردن جیب مردم ضعی ف به قصد ایجاد نا ارامی و اعتراضات مردمی پرداختند حالا مقصر و مردم و سهامداران م ی دانندوای بر شما نمی توانم هر حرفی را ب زنم مردم به وقتش تکلیف تان را روشن می کن ند بی حیایی شما و دزدی تان حد و مرز ندار دفقط حواله شما به خداوند قهار

  • ناشناس ارسالی در

    باعرض ادب سلام ریاست محترم کارگزاران با این وعده وعیدها اعلام میشود که عرضه ی اولیه در فلان هفته و فلان روز فلان ماه است این ها شعار است ولی ۰۰اما۰۰ افسوس۰۰ ازعمل خبر؟ نیست فقط شعار با این وعده وعیدها دل خوش کردن کابران میگویند

ارسال نظر