|
کدخبر: 300982

ایران زمین بانکی مدرن برای نیازهای شما

این روزها با پیشرفت سریع تکنولوژی و ورود هوش مصنوعی در حوزه‌های مختلفی از جمله پزشکی، صنعت، خدمات مالی، حمل و نقل، بازی‌های رایانه‌ای، تحقیقات علمی، بانک‌ها با استفاده از هوش مصنوعی توانسته‌اند سرعت و کیفیت خدمات‌دهی را بالا برده و خدمات متناسب با نیاز مشتری را ارائه دهند. بانک ایران زمین به عنوان یکی از بانک‌های پیشرو در زمینه بانکداری دیجیتال توانسته با بکارگیری از هوش مصنوعی رضایت مشتریان جلب کند و نیاز آنها را در سریعترین زمان و بهترین نحو ممکن برطرف کند.

بانک و بیمه ایران زمین بانکی مدرن برای نیازهای شما

ایستادن در صف‌های طولانی بانک‌ها و متنظر ماندن برای انجام عملیات‌های ساده بانکی مانند پرداخت قبوض، انتقال وجه، دریافت تسهیلات، افتتاح حساب و...، از سال‌های گذشته معضل بسیاری از مردم بوده است. در سال‌های اخیر با ورود تکنولوژی به حوزه‌های مختلف و همچنین بانک‌ها، این مشکلات به‌گونه‌ای رفع شده و شما به راحتی می‌توانید با تلفن همراه خود تمامی عملیات بانکی خود را انجام دهید.

اگر قصد دارید که با بانکداری دیجیتال و خدمات و امکانات بانک ایران زمین آشنا شوید و بانک شخصی خود را در خانه داشته باشید در ادامه این گزارش با ما همراه باشید:

بانکداری دیجیتال به معنای استفاده از فناوری‌های دیجیتال و اینترنت برای انجام تراکنش‌های بانکی است. با این روش، مشتریان می‌توانند از طریق اینترنت، تلفن همراه و دستگاه‌های دیجیتالی دیگر، به خدمات بانکی دسترسی داشته باشند.

بانکداری دیجیتال شامل مجموعه‌ای از خدمات بانکی است که شامل بانکداری اینترنتی، بانکداری موبایل، پرداخت الکترونیکی، کارت‌های هوشمند، خدمات پرداخت با استفاده از تکنولوژی NFC و غیره می‌شود. با استفاده از این روش، مشتریان می‌توانند به سرعت و به صورت آنی تراکنش‌های بانکی خود را انجام داده و از خدمات بانکی در هر زمان و مکانی استفاده کنند.

رضایت مشتریان از بانکداری دیجیتال ایران زمین

بانک ایران زمین در سال‌های اخیر از سوی کاربران و مشتریان با استقبال قابل توجهی همراه بوده و با افزایش کیفیت خدمات و استفاده از هوش مصنوعی و بانکداری دیجیتال توانسته نیاز مشتریان را به بهترین و سریعترین نحو ممکن برطرف کند. آمارهایی که از فعالیت این بانک در ارائه سرویس‌های بانکداری دیجیتال منتشر شده، نشان از رشد ۳۶ درصدی کاربران بانک دارد.

ایران-زمین۱

این بانک با استفاده از هوش مصنوعی توانسته خدمات متناسب با نیاز مشتری را در کمترین زمان ارائه دهد و این امکان را به مشتریان می‌دهد که بتوانند با ترکیب اطلاعات بانکی خود در یک جا تصویری دقیق‌تر از وضعیت مالی خود استخراج کنند.

عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین دلیل این پیشرفت را روند توسعه زیرساخت‌های بانکداری دیجیتال در این بانک را تلاش شبانه روزی متخصصان و همکاران در راستای ارائه خدمات ویژه و خاص در حوزه بانکداری دیجیتال بوده که توانسته‌ایم دنیای جدیدی از سرویس‌های بانکی را در اختیار مشتریان قرار دهیم.

بانکداری دیجیتال را به عنوان یکی از زیرساخت‌های اصلی در بانک است که با ایجاد اکوسیستم متفاوت برای هر مشتری، محیط و فضایی امن همچون یک خانه با تمام لوازم برای یک زندگی مرفه را در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا بتواند هر سرویسی که نیاز دارد را دریافت کند.

اقدام مهم بانک ایران زمین برای تبدیل حساب شخصی به تجاری

راه اندازی سامانه تفکیک حساب‌های شخصی و تجاری، اقدامی است که طی یک سال گذشته از سوی بانک مرکزی و سازمان امور مالیاتی برای رفع مشکلاتی نظیر پولشویی و فرار مالیاتی صورت گرفته است و کلیه سیستم بانکی کشور موظف هستند به این سامانه متصل شوند.

بانک ایران زمین با هماهنگی های صورت گرفته با بانک مرکزی، با اتصال به این سامانه امکان تفکیک حساب شخصی از تجاری را عملیاتی کرده و در حال بهره برداری است.

همراه بانک فراز ایران زمین بانک خانگی شما

ایران-زمین۲

بانک ایران زمین در همراه بانک فراز خود از الگوریتم‌های هوش مصنوعی در جهت احراز هویت مشتریان خود استفاده کرده است. مشتریان می‌توانند با مراجعه به همراه بانک فراز نسبت به افتتاح حساب آنلاین اقدام کنند و امور بانکی خود را در کمترین زمان به آسانی انجام دهند.

سرویس امضای دیجیتال از دیگر خدمات بانک ایران زمین در حوزه بانکداری دیجیتال بر پایه هوش مصنوعی است. کاربر پس از ثبت امضای خود از طریق هوش مصنوعی مورد راستی آزمایی قرار می‌گیرد و در نهایت پس از تایید از سوی سیستم، مجوز استفاده از خدمات به او داده می‌شود.

قبل از استفاده از همراه بانک ایران زمین این نکات را رعایت کنید:

* نرم افزار همراه بانک را مستقیم از روی سایت اختصاصی بانک مربوطه دریافت کنید و هرگز از سایت های غیرمعتبر و پست الکترونیکی دریافت را انجام ندهید.

* به هیچ وجه رمز های مربوطه شامل: رمز حساب، رمز اول و دوم کارت و رمز ورود به نرم افزار همراه بانک را در اختیار دیگران قرار ندهید و آنها را در فواصل زمانی تغییر دهید.

* درصورت مفقود شدن یا سرقت گوشی یا سیم کارت تلفن همراه خود، بلافاصله رمز حساب و رمز دوم کارت خود را تغییر دهید.

* پیش از واگذاری گوشی تلفن همراه خود به دیگران، ابتدا گزینه بازگشت به تنظیمات اولیه را انتخاب و برنامه را از روی گوشی حذف کنید با این اقدام همه اطلاعات حساب های ثبت شده و نیز پیام های دریافتی شما بر روی گوشی از بین خواهد رفت.

* پیش از واگذاری سیم کارت، چنانچه سیم کارت دیگری را جایگزین نمی کنید الزام است حساب ها و سرویس های یک طرفه درخواستی خود را حذف کنید و در صورتی که از سیم کارت جایگزین استفاده می نمائید، لازم است پس از تعویض سیم کارت ابتدا گزینه بازگشت به تنظیمات اولیه را انتخاب نموده و با استفاده از گزینه های انتقال حساب ها به سیم کارت فعلی و انتقال سرویس ها به سیم کارت فعلی، ثبت نام حساب ها و سرویس های یک طرفه خود را به سیم کارت جدید انتقال دهید.

 

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها