|
کدخبر: 115259

فوری/ بیت کوین دوباره گران شد

ساعتی قبل ارزش بیت کوین برای دومین بار طی این ماه به بالاتر از ۱۲،۰۰۰دلار رسید. مساله این است که آیا این بار ارز دیجیتال بیت کوین می تواند این سطح قیمتی را حفظ کند یا نه.

بانک و بیمه فوری/ بیت کوین دوباره گران شد

به گزارش کوین تلگراف، قیمت بیت کوین حدود ساعت ۶ صبح به‌وقت تهران، توانست تا از سد ۱۲،۰۰۰ دلاری عبور کند. جهش بیت کوین در حالی رخ داد که روز گذشته نمودار هفتگی ارزهایی نظیر چین لینک (LINK) و باند پروتکل (Band Protocol)، با سودهایی بیش از ۳۰٪ بسته شد و توجهات بسیاری به‌سمت آنها معطوف بود.

راکش یوپادهیای (Rakesh Upadhyay)، از فعالان حوزه ارزهای دیجیتال، معتقد است که نوسانات قیمت بیت کوین به‌گونه‌ای بود که باعث ایجاد یک الگوی پرچم در نمودار روزانه شد و معامله‌گران نیز از شکل‌گیری آن آگاه بودند و انتظار شکستن سطح ۱۲،۰۰۰ دلاری را می‌کشیدند. او در ادامه افزود: [نوسانات] جفت ارز بیت کوین/دلار یک الگوی پرچم را تشکیل داد که معمولا به‌عنوان یک الگو برای تداوم روند عمل می‌کند. شکستن و نگه‌ داشتن سطحی بالاتر از الگوی پرچم، نخستین نشانه از آن است که گاوها دست بالاتر را دارند. هدفی که پس از شکستن این سطح باید منتظر باشیم ۱۴،۷۵۶ دلار است. بااین‌حال، با توجه به آنکه مقاومت بالاتر ۱۲،۳۴۰.۳۷دلار است، معامله‌گران برای تثبیت قیمت در سطحی بالاتر از عدد منتظر می‌مانند و پس از آن موقعیت‌های صعودی خود را ایجاد می‌کنند.

حالا که قیمت بیت کوین توانسته است تا سطح ۱۲،۰۰۰ دلاری را فتح کند، خریداران باید با فراهم‌کردن حجم معاملات کافی، قیمت را به‌سمت ثبت رکورد تازه سوق دهند. رکورد قبلی هفته گذشته و در قیمت ۱۲،۱۲۲دلار ثبت شده بود.

همزمان با شکسته‌شدن مقاومت ۱۲،۰۰۰ دلاری، بازار آلت کوین‌ها نیز با کاهشی جزئی همراه بودند. در این میان باند پلتفرم و چین لینک بیشترین کاهش قیمت را متحمل شدند و درحال‌حاضر به سطح پیشین خود برگشتند. درحال‌حاضر هر واحد چین لینک در رقم ۱۳.۷۹دلار معامله می‌شود.

کاردانو هم با کاهشی ۲.۳۹ درصدی در رقم ۰.۱۴۵دلار قرار دارد. بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ، ارزش کل بازار ارز دیجیتال ۳۵۴میلیارد دلار است و بیت کوین سهمی ۶۰.۹ درصدی از بازار را در اختیار دارد.

منبع: ارز دیجیتال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها