|
کدخبر: 322426

اختصاصی گسترش نیوز؛

قیمت انواع سبزی آماده / قورمه ۴۰۰ گرمی ۸۹ هزار تومان شد

در این گزارش به بررسی قیمت انواع سبزی آماده در بازار پرداخته ایم.

اقتصاد قیمت انواع سبزی آماده / قورمه ۴۰۰ گرمی ۸۹ هزار تومان شد

سبزی ها انواع مختلف دارند که هرکدام مخصوص غذاهای متفاوتی است. درواقع باید گفت که از ترکیب چند مدل سبزی می توان سبزی قورمه تهیه کرد و از سایر ترکیبات، سبزی آش و کوکو و ... آماده می شود . باید اشاره کرد که عطر و طعم سبزی ها برای انواع غذا فوق العادست. در زمان های قبل و تا حدودی حال حاضر، مردم خودشان سبزی را تهیه کرده و خورد می کردند، اما گذشت زمان، سبزی های آماده بسته بندی را وارد بازار کرد. این سبزی های بسته بندی، متناسب با هر غذایی و با قیمت متفاوت به فروش می رسد.

انواع-سبزی

قطعا برای خانم های خانه دار پیش آمده است که مدت زمان کوتاهی را برای پخت یک غذا وقت دارند و غذای مورد نظرشان نیاز به سبزی و تفت دادن در ساعت های طولانی دارد. خانم های خانه دار در این مواقع، از سبزی های سرخ شده بسته بندی استفاده می کنند که قیمت بالایی به نسبت سبزی پاک نکرده دارد اما این روش می تواند در وقت آن ها صرفه جویی کند.

انواع-سبزی۲

به گزارش گسترش نیوز، با گشت کوتاهی در فضای مجازی و سایت های فروش کالا، قیمت انواع سبزی خرد شده و آماده پخت را بررسی کردیم. در این سایت، سبزی قورمه در بسته بندی های ۴۰۰ گرمی با قیمت ۸۸ هزار تومان به فروش می رسد. سبزی آش نیز در بسته بندی های ۴۰۰ گرمی با قیمت ۴۵ هزار و ۶۰۰ تومان به فروش می رسد. سوپ یکی دیگر از غذاهایی است که بیشتر افراد برای تهیه آن از سبزی های تازه استفاده می کنند. در این سایت فروش کالا و مواد غذایی، سبزی سوپ هم در بسته بندی های ۴۰۰ گرمی و با قیمت ۴۴ هزار تومان فروخته می شود.

سبزی-قرمه

باید اشاره کرد که این سبزی های آماده و سرخ شده، قیمت بالاتری نسبت به سبزی خام و پاک نکرده دارند اما به دلیل آنکه بیشتر مردم شاغل هستند و دیگر زمان کافی برای این کار ندارند، ترجیح می دهند تا از سبزی های پاک شده و سرخ شده آماده و بسته بندی استفاده کنند. در جدول زیر می توانید قیمت انواع سبزی خرد شده و سرخ شده را مشاهده کنید.

 

سبزی

قیمت

سبزی قورمه سرخ شده ۴۰۰ گرمی

۸۸،۹۰۰

سبزی آش آماده ۴۰۰ گرمی

۴۴،۸۰۰

سبزی کوکو ۴۰۰ گرمی

۴۵،۶۰۰

سبزی پلو منجمد ۴۰۰ گرمی

۴۴،۸۰۰

سبزی سوپ منجمد ۴۰۰ گرمی

۴۴،۰۰۰

سبزی کوفته ۴۰۰ گرمی

۴۵،۶۰۰

سبزی دلمه منجمد ۴۰۰ گرمی

۴۵،۶۰۰

مخلوط سبزی و کرفس ۵۰۰ گرمی

۸۴،۰۰۰

سبزی قیله ماهی منجمد ۴۰۰ گرمی

۶۱،۷۵۰

 

در جدول بالا قیمت انواع سبزی سرخ شده و پاک کرده منجمد را مشاهده کردید که این مدل از سبزی ها می توانند در وقت شما صرفه جویی کنند اما شاید در هزینه ها چندان به صرفه نباشد. برای مثال یک بسته ۴۰۰ گرمی سبزی قورمه، نمی تواند برای یک خانواده ۴ نفره اندازه باشد و نیاز است که قطعا ۲ بسته سبزی تهیه شود. حال خودتان حساب کنید که کدام یک از نظر اقتصادی به صرفه است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها