|
کدخبر: 320286

خودرو داخلی / خودرو خارجی / بازار خودرو

خودرو ساخت گرمسار وارد بازار شد + عکس

پرادو یک خودروی شاسی‌بلند و محبوب است که توسط شرکت تویوتا تولید می‌شود. این خودرو به عنوان یک اس‌یوی (ورزشی چند منظوره) در بازار عرضه شده است و معمولاً برای مصارف شهری و بیرون شهری مناسب است.

اقتصاد خودرو ساخت گرمسار وارد بازار شد + عکس

پرادو با طراحی خارق‌العاده، قدرتمندی و قابلیت‌های بالا برای مسیرهای دشوار و ماجراجویی معروف است. این خودرو با شاسی بلند و سیستم چهار چرخ محرک (4WD) مجهز شده است که امکان عبور از مسیرهای سخت و آبشارهای نیمه‌خشک را فراهم می‌کند.

پرادو همچنین با داشتن فضای داخلی بزرگ و راحت، قابلیت جابجایی بیشتر را فراهم می‌کند. امکانات و ویژگی‌های به روزی مانند سیستم هوشمند اطلاعات و سرگرمی، سیستم ناوبری GPS و دوربین‌های عقب و جانبی، راحتی و آسایش سفر را برای سرنشینان بهبود می‌بخشد.

به طور کلی، پرادو یک خودروی متعادل، کارآمد و با دوام است که با قدرت و استحکام خود، امکانات راحتی و امنیت، و طراحی جذاب، مورد توجه علاقه‌مندان به خودروهای شاسی‌بلند قرار می‌دهد.

خودروی عجیب تویوتا پرادو چینی، ساخت گرمسار در بازار ایران مشاهده شد. ویدئویی در شبکه های مجازی منتشر شده است که حاکی از یک مورد عجیب در بازار خودرو ایران است. در این فیلم فردی در خصوص خودروی تویوتا پرادو که موتور آن ساخت یک شرکت ایرانی در گرمسار است، توضیح می دهد.

تویوتا

این فرد می گوید: یک ماشین امروز اینجا آمده که تا به امروز ندیده بودیم. البته در نگاه اول این ماشین تویوتا پرادو است و ما هم فکر می کردیم پرادو است اما وقتی عقب خودرو را نگاه کردیم، متوجه شدیم تویوتا وانت است.

این فرد با بیان اینکه چنین چیزی ندیده بودیم، گفت: پشت ماشین تویوتا است، بنابراین ابتدا فکر کردیم «های لوکس» باشد و آنطور که بر بدنه ماشین درج شده، حجم موتور 2700 سی سی است. داخل ماشین همچنان تویوتا است و ما همچنان فکر می کردیم این ماشین تویوتا است.

این فرد در ادامه گفت: وقتی کاپوت ماشین را بالا زدیم، متوجه شدیم که یک موتور 4 سیلندر خیلی کوچک داخل ماشین کار شده و پلاک سریال داخل موتور به نام یک شرکت در گرمسار هم روی بدنه خودرو زیر کاپوت نصب شده است.

این فرد در آخر گفت: بنابراین متوجه شدیم که این ماشین چینی ناشناخته است که آن را فیس لیفت کردند و به پرادو تبدیل کردند. چنین چیزی ما ندیده بودیم و صاحب ماشین هم دقیقا نمی داند این ماشین چیست؟!

 

منبع: خبر آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها