|
کدخبر: 259210

رشد شاخص بورس در جریان معاملات امروز

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۹هزار واحدی روبرو شد.

بورس رشد شاخص بورس در جریان معاملات امروز

 در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از ۱۱میلیارد و ۷۳۱ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ ارزشی بالغ بر ۶ هزار و ۱۲۵ میلیارد تومان در بیش از ۶۷۹ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۹هزار و ۱۵۰واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۵۵۲هزار و ۱۱واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی و پالایش نفت تبریز شد و در مقابل شرکت‌های پالایش نفت بندرعباس، پتروشیمی جم و پتروشیمی شیراز با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۳ میلیارد و ۲۱۶میلیون ورقه به‌ ارزش ۲هزار و ۵۵۵میلیارد تومان در ۳۴۵هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۳۱واحد رشد کرد و در ارتفاع ۲۱هزار و ۲۰۴واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی پلیمر آریا ساسول، فولاد هرمزگان جنوب و پالایش نفت لاوان شد و در مقابل شرکت‌های اعتباری ملل، تولید نیروی برق دماوند و برق و انرژی پیوند گستر پارس بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها