|
کدخبر: 229296

بیت کوین به ۳۳۳ هزار دلار می رسد!

در شرایط فعلی ایجاد اندکی تغییر در وضعیت فرسایشی بیت کوین می‌تواند به صعود آن منجر شود و قیمت بیت کوین به ۳۳۳ هزار دلار برسد.

تحلیل‌های جدید حاکی از آن است، در صورتی که فدرال رزرو تصمیم خود در مورد نرخ سود را اعلام نماید تأثیر زیادی بر قیمت بیت کوین می‌گذارد و احتمالا قیمت بیت کوین تا ماه می ۲۰۲۲ می‌تواند به محدوده قیمتی ۳۳۳ هزار دلار برسد.

بر اساس به‌روزرسانی دقیقی که Flibflib یکی از بنیان‌گذاران پلتفرم معاملاتی Decentrader در ۲۷ دسامبر ۲۰۲۱ ارائه داد، پیش‌بینی‌های عجیب و گیج‌کننده‌ای در مورد تغییرات قیمتی بیت کوین در سال آینده وجود دارد.

تحلیلگران معتقدند که برای بولرانی که در سال ۲۰۲۲ اتفاق می‌افتد تا می‌توانید رمزارز جمع کنید.

بر اساس رفتارهای جفت ارز بیت کوین/تتر در سال ۲۰۲۱ و در صورت پایداری شرایط، ۶ ماهۀ اول امسال شاهد رشد و صعودهای بزرگی خواهیم بود.

به گفته کارشناسان، این احتمال وجود دارد که در سال آینده فدرال رزرو دوبار نرخ بهره را افزایش دهد و این امر به افزایش قیمت بیت کوین می‌انجامد. اما لازم به ذکر است که هر گونه تغییر در این تصمیمات می‌تواند عواقب خاص خود را داشته باشد.

فلیب‌فلیب معتقد است که بر اساس وضعیت دنباله‌های فیبوناچی و همچنین تاریخچه قیمتی در زمان هاوینگ‌های قبلی بیت کوین در صورتی که تصمیمات فدرال رزرو نیز به نفع بیت کوین باشد، می‌تواند تا ۳۰۰ هزار دلار افزایش قیمت داشته باشد.

فلیب فلیب در دسامبر ۲۰۱۸ و در قیمت ۳۱۰۰ دلار از بیت کوین/ تتر منتشر کرده بود، خطاب به مخاطبان خود در توییتر ادعا کرد که تاکنون بیت کوین کاملا مطابق با پیش بینی‌ها حرکت کرده است و شما به اندازه کافی برای بولران ۲۰۲۲ رمزارز ندارید!

با توجه به این‌که در نگاه اول این پیش بینی ممکن است عجیب به نظر برسد اما حداقل از نظر تکنیکالی این اتفاق خیلی دور از ذهن نیست!

این روزها نشانه‌های صعودی در بازار بیشتر و بیشتر می‌شوند. در تایم فریم‌های کوتاه‌تر نیز داده‌ها امیدوارکننده هستند. به عنوان مثال در ۲۷ دسامبر کندل ۴ ساعته بیت کوین برای اولین بار در طول ۶ هفته اخیر توانست کندلی بالای میانگین متحرک ۲۰۰ روزه ببندد. آخرین بار این اتفاق در آخرین هفته سپتامبر رخ داد و پیامد آن رکورد قیمتی جدیدی بود که در سطح ۶۹ هزار دلار به ثبت رسید.

احتمال رشد سهام نیز وجود دارد، اما نه برای بلندمدت

با توجه به شرایط فعلی دلار امریکا، برای بازار سهام نیز احتمال رشد زیاد پیش بینی شده است. George Gammon نویسنده مجله سرمایه‌گذاری Rebel capitalist Pro، با شروع آخرین هفته سال، شرایط را امیدوارکننده ارزیابی کرد و اظهار داشت که با توجه به زمزمه‌هایی که از پایان همه‌گیری ویروس کرونا به گوش می‌رسد، وضعیت بازار سهام برای ماه‌های پیش رو خوب به نظر می‌رسد.

بنابراین تأثیر این شرایط بر بیت کوین در چنین سناریویی به همبستگی آن با بازار سهام بستگی دارد؛ این‌که آیا می‌تواند به روشی مشابه با مارس ۲۰۲۰ از یک رکود، مانند آنچه Gammon پیش بینی می‌کند بیرون آید یا خیر؟

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها