|
کدخبر: 161331

پیش‌بینی مهم از قیمت طلا در ۱۴۰۰

افزایش تولید واکسن کرونا باعث کاهش روند انس جهانی طلا شده است. رئیس اتحادیه طلای تهران می‌گوید: با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری پیش‌بینی می‌شود نرخ طلا و سکه روند ثابتی داشته باشد.

اقتصاد پیش‌بینی مهم از قیمت طلا در ۱۴۰۰

فعالان بازار طلا معتقدند که قیمت طلا در سال ۱۴۰۰ روند با ثباتی دارد. از طرف دیگر با افزایش تولید واکسن کرونا انس جهانی طلا هم در محدوده ۱۶۹۰ تا ۱۷۳۴ مدام در نوسان است.

قیمت طلا در نیمه نخست سال ۱۴۰۰ چه می‌شود؟ رئیس اتحادیه طلای تهران گفت: تمام تلاش مسئولان ثبات قیمت طلا، دلار و سکه است. به نظر می‌رسد در نیمه نخست ۱۴۰۰ بازار طلا مسیر با آرامشی را طی کند.

به گفته ابراهیم محمدولی، در سال۹۹ مردم دغدغه نوسان قیمت ارز، طلا و سکه را داشتند اما با توجه به ثبات قیمت‌ها در روزهای پایانی سال ۹۹ به نظر می‌رسد روند تثبیتی قیمت طلا ادامه‌دار است.

آیا با اجرای برجام ممکن است طلا ارزان شود؟ رئیس اتحادیه طلای تهران اظهار کرد: موضوعات سیاسی بر روند قیمت انس جهانی طلا اثرگذار است. همچنین در نیمه نخست سال ۱۴۰۰ انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم. چنانچه حادثه غیر مترقبه‌ای رخ ندهد، پیش‌بینی ما ثبات قیمت طلا و سکه در سال ۱۴۰۰ است.

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها