|
کدخبر: 123414

پیش‌بینی بورس فردا ۲۹ شهریور ۹۹

در هفته‌ای که گذشت ارزش معاملات خرد افزایش داشت و بخش عمده این معاملات در گروه‌های فلزی، خودرویی و بانکی انجام شد، شاخص کل نیز در هفته اخیر تحت تاثیر معاملات همین سهم‌ها کانال یک میلیون و ۷۰۰ هزار واحد را پس گرفت، اما روند بازار فردا چگونه خواهد بود؟

اقتصاد پیش‌بینی بورس فردا ۲۹ شهریور ۹۹

ایمان رئیسی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با بازار فردا و هفته آینده گفت: سیگنال‌های سیاسی مانند دفاع وزیر خارجه انگلیس از برجام و اظهارات وزیر خارجه روسیه در رابطه با تحریم‌های ایران و همچنین سخنرانی رئیس جمهور مبنی بر پیروزی در روزهای شنبه و یکشنبه به بازار سهام مخابره شده و جو روانی بازار را تحت تاثیر قرار داده است.

او در رابطه با دلایل مثبت شدن بازار سهام گفت: جز سیگنال‌های سیاسی مثبت،‌ سه دلیل دیگر باعث مثبت بودن بازار فردا خواهد بود؛ اول افزایش قیمت فلزات در بازار جهانی، دوم بالا رفتن نرخ ارز و سوم ورود نقدینگی جدید به بازار از سمت صندوق توسعه ملی.

او در رابطه با بازار فردا گفت: احتمالا فردا بازاری با عرضه بالا اما مثبت را شاهد خواهیم بود و این عرضه می‌تواند فرصتی باشد برای ورود به سهم‌هایی که در ماه‌های آینده بازدهی خوبی خواهند داشت.

این کارشناس افزود: همچنین گروه‌های بانکی، فلزات، و شیمیایی فردا شرایط خوبی خواهند داشت و افزایش قیمت‌های جهانی باعث می‌شود برخی سهم‌ها در آینده شرایط بسیار بهتری پیدا کنند.

 

منبع: تجارت نیوز
  • ناشناس ارسالی در

    یک مدیر هرچی که باشه می بایستی لایق پرتو ان پر انرژی انقلابی با تجربه فوق تخصص مس لط به زیر ساختها متمرکز به راه افکار دور اندیش منطقی اجتمایی کارشناسانه سیستم کا رش رو هدایت کنه که نداریم متاسفیم

  • ناشناس ارسالی در

    دردنیای آخرت همان طور که می فهمیم اگه حق ی از کسی حتی یک ریال ضایع بشه قرآن می ف رماید دیگه ریس خان یا دیگری نمی شناسه پس چرا ظلم ما که شیعه علی ع هستیم چرا نبای د حق رو از باطل تشخیص ندیم همه چی آنلاین است خدا خانه ظالم بسوزه

  • ناشناس ارسالی در

    توکشورما کسی از کسی خبر نداره کی گرسنه ا ست کی تشنه است کی واقعا بدبخته حرف اول واسته می زنه حتی اگه بمیری کسی صدات هم نمی شنوه خیلی سخته مسلمان صدای مسلمان تش خیص نده به کی بگیم درددلمون

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها