|
کدخبر: 115743

انجمن تولیدکنندگان فولاد از مدرس خیابانی حمایت کرد

انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با انتشار بیانیه‌ای حمایت خود از مدرس‌خیابانی برای تصدی مسئولیت وزارت صمت را اعلام کرد.

اقتصاد انجمن تولیدکنندگان فولاد از مدرس خیابانی حمایت کرد

انجمن تولید کنندگان فولاد ایران در آستانه برگزاری جلسه رای اعتماد مجلس به حسین مدرس‌خیابانی که صبح امروز (چهارشنبه) برگزار خواهد شد، بیانه‌ای در جهت حمایت خود از وی منتشر کرده است.

وزیر پیشنهادی که منتظر رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت است، از ۲۲ اردیبهشت ماه سال جاری پس از برکناری رضا رحمانی در سمت سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) فعالیت کرده است.

وی در این مدت براساس اعلام اعضای انجمن تولیدکنندگان فولاد، اعضای کمیسیون  معادن اتاق بازرگانی ایران، اعضای انجمن سازندگان قطعه و مجموعه‌های خودرو و بسیاری دیگر از صنایع، انجمن‌ها و... توانسته است با اتخاذ تصمیمات درست و پیگیری مسائل هر حوزه، نشان دهد که در سال جهش تولید همپای صنایع کشور حرکت خواهد کرد و در صدد برداشتن موانع از مقابل پای تولیدکنندگان خواهد بود.

متن کامل بیانیه انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران به شرح زیر است:

" به نام خدا

   بیست و دوم مرداد ماه ۱۳۹۹ روز مهم و سرنوشت سازی برای صنعت، معدن و تجارت ایران است. روزی که قرار است مجلس شورای اسلامی یکی از مهمترین وزارتخانه های کشور را پس از حدود سه ماه از اداره بدون وزیر رهایی بخشد.

 تقارن این مهم با روز ملی تشکل ها در تقویم جمهوری اسلامی ایران را به فال نیک گرفته و بدینوسیله حمایت خود از جناب آقای دکتر مدرس خیابانی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت  را اعلام می داریم. ایشان به گواه قاطبه فعالان صنعت، معدن و تجارت کشور مدیری متعهد، پاکدست و آشنا به پیچیدگی های تولید و تجارت است.

     دکتر مدرس خیابانی علاوه بر اینکه از ویژگی جوانی برخوردار است، از بدنه کارشناسی و مدیریتی وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده و در طول سال ها فعالیت خود، به واسطه سمت های دولتی و شرکتی از مسائل واحدهای تولیدی آگاه است.

ایشان در طول سه ماه سرپرستی خود در وزارت صنعت، معدن و تجارت ثابت کرد که اهل کارشناسی، مشورت با تشکل ها و تصمیم گیری جامع نگر در جهت تأمین منافع ملی است. نمونه بارز تدابیر اثر بخش ایشان در تنظیم بازار فولاد کشور قابل مشاهده است  به طوری که بر اساس آمار و اطلاعات متقن، وضعیت آشفته بازار فولاد که قبل از دوران سرپرستی ایشان بوجود آمده بود، با اعمال سیاست های مبتنی بر افزایش عرضه در بورس کالا، مدیریت تقاضا و کاهش تقاضای سفته بازی و سوداگری و همچنین توسعه صادرات فولاد رو به بهبود است و شاهد آن کاهش ۱۵ درصدی قیمت فولاد در دو هفته اخیر می باشد و انشالله با تداوم رویکردهای اخیر، در کمتر از یکماه آینده بازار فولاد به ثبات خواهد رسید.

انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران با ارج نهادن به نقش ویژه مجلس شورای اسلامی از نمایندگان شریف ملت تقاضا دارد با رأی اعتماد به دکتر مدرس خیابانی، تعامل مجلس و دولت در جهت تأمین منافع ملت را به منصه ظهور رسانند."

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها