|
کدخبر: 109429

روند قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت

قیمت ارز صرافی ملی در سومین هفته ماه تیر روندی صعودی داشت و نرخ دلار نسبت به هفته گذشته سه هزار و ۲۵۰ تومان گران شد و با عبور از مرز ۲۲ هزار تومانی در رقم ۲۲ هزار و ۲۰۰ تومان به کار خود پایان داد.

اقتصاد روند قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت

قیمت دلار در صرافی ملی در هفته سوم ماه تیر، با افزایش چشمگیری همراه بود و ۳ هزار و ۲۵۰ تومان افزایش یافت که سرانجام در پایان هفته به رقم ۲۲ هزار و ۲۰۰ تومان رسید.

روز شنبه نرخ ارز نسبت به آخرین رقم اعلام شده در صرافی ملی تغییر نکرد و نرخ دلار در رقم ۱۸ هزار و ۸۵۰ تومان و نرخ یورو در رقم ۲۰ هزار و ۹۵۰ تومان ثابت ماند.

روز یکشنبه با وجود تعطیلی بازارهای جهانی، نرخ ارز در صرافی ملی ۲۰۰ تومان افزایش یافت و نرخ دلار به رقم ۱۹ هزار و ۵۰ تومان و نرخ یورو نیز به رقم ۲۱ هزار و ۱۰۰ تومان رسید.

در سومین روز هفته و با آغاز به کار بازارهای جهانی، نرخ ارز در صرافی ملی تغییر نکرد و نرخ دلار در رقم ۱۹ هزار و ۵۰ تومان و نرخ یورو در رقم ۲۱ هزار و ۱۰۰ تومان ثابت ماند.

روز سه‌شنبه نرخ دلار در صرافی ملی ۶۰ تومان کاهش یافت و به رقم ۱۸ هزار و ۹۹۰ تومان و نرخ یورو در رقم ۲۱ هزار و ۱۰۰ تومان ثابت ماند.

روز چهارشنبه نرخ دلار در صرافی ملی ۴۰ تومان کاهش یافت و به رقم ۱۸ هزار و ۹۵۰ تومان و نرخ یورو در رقم ۲۱ هزار و ۱۰۰ تومان ثابت ماند.

روز پنج‌شنبه نرخ ارز در صرافی ملی نسبت به روز گذشته تغییر نکرد و نرخ دلار در رقم ۲۲ هزار و ۲۰۰ تومان و نرخ یورو در رقم ۲۴ هزار و ۴۰۰ تومان ثابت ماند.

روز جمعه نیز نرخ ارز صرافی ملی اعلام شد که نسبت به روز پنج‌شنبه تغییری نداشت.

 

 

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر