|
کدخبر: 108236

حباب قیمت سکه چقدر شد؟

کشتی‌آرای با تأکید برافزایش معاملات سفته‌بازانه در بازار طلا و سکه گفت: حباب سکه باتوجه به افزایش تقاضا برای خرید سکه تمام به بیش از یک میلیون تومان رسیده است.

اقتصاد حباب قیمت سکه چقدر شد؟

محمد کشتی‌آرای در خصوص وضعیت بازار طلا و سکه در روز جاری، اظهارکرد: امروز (شنبه) با وجود ثبات نرخ جهانی طلا، افزایش نرخ ارز موجب افزایش سرسام‌آور قیمت‌ها در بازار طلا و سکه شد؛ این قیمت‌ ها تا کنون نه تنها غیرقابل تصور بود بلکه بی‌سابقه نیز بوده است.

وی در خصوص نرخ طلا و سکه در بازار تهران گفت: نرخ سکه طرح قدیم درحال‌حاضر ۹ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۱۰ میلیون و ۱۲۵ هزار تومان، نیم سکه بهار آزادی ۵ میلیون تومان، ربع سکه بهارآزادی ۲ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و ۵۵۰ هزار تومان است.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر ادامه داد: نرخ هر مثقال طلا ۳ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۹۱۸ هزار و ۳۰۰ تومان شده است؛ این قیمت‌ها برای نخستین بار در بازار ثبت شده است.

کشتی آرای از افزایش حباب سکه در بازار خبر داد و گفت: باتوجه به افزایش تقاضا برای سکه، حباب سکه به بیش از یک میلیون تومان رسیده است. البته عرضه و تقاضا در تعادل بوده و معاملات به شدت کاهش یافته است.

وی تأکید کرد که با این حال معاملات در بازار طلا و سکه بیشتر جنبه سفته بازی و دلالی پیدا کرده است.

 

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها