|
کدخبر: 119307

قیمت بهترین هلی شات در بازار + جزییات

بسیاری از افراد عکاسی و فیلم‌برداری را به سبکی هیجان‌انگیز انجام ‌می‌دهند. در این راه پرنده‌ای به نام هلی شات به‌عنوان جذاب‌ترین وسیله برای عکاسی و فیلم‌برداری به کمک آن‌ها آمده است. ضبط عکس از زاویه دید آسمان بسیار جذاب است. چراکه هیچ‌چیز از چشمان تیزبین هلی شات دور نخواهد بود و تمامی زوایای لوکیشن در تصویر قرار می‌گیرد.

اصناف قیمت بهترین هلی شات در بازار + جزییات

در گذشته برای تصویربرداری هوایی از هلی‌کوپترهای بزرگ استفاده می‌کردند. اما امروزه کواد‌کوپتر کار را برای فعالان این عرصه آسان کرده است. شاید برای شما هم این سؤال پیش آید: قیمت هلی‌شات در ایران چقدر است؟ و سؤالات متعدد دیگر که ذهن افراد علاقه‌مند به هلی ‌شات را درگیر می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. قرار است قیمت بهترین هلی شات ها و امکانات آن‌ها را بررسی کنیم.

 هلی شات‌، عکاسی از دید آسمان

اگر می‌خواهید عکاسی و فیلم‌برداری هیجان‌انگیزی را تجربه کنید، پیشنهاد ما به شما استفاده از هلی‌شات است. هلی‌شات یا کوادکوپتر دوربین‌دار یک هواپیمای بدون سرنشین است. این هواپیماها می‌توانند از چشم‌اندازهای خاصِ هوایی عکس و فیلم بگیرند. در واقع هلی‌شات به عمل تصویربرداری هوایی گفته می‌شود. اما چون امروزه کواد کوپتر بیشترین کاربرد برای تصویر‌برداری را دارد، به همین دلیل به کوادکوپتر، هلی‌شات نیز گفته می‌شود.

از کوادکوپتر‌ها در زمینه‌های متعددی استفاده می‌شود. امروزه در فیلم‌های تلویزیونی، سینمایی، ساخت تیزر، ویدئو کلیپ، آتلیه‌ها و مانند آن‌ها می‌توان از هلی شات استفاده کرد.

قیمت بهترین هلی شات در بازار ایران چقدر است؟

مهم‌ترین نکته در خرید هلی شات‌ توجه به قیمت آن است. در بازار ایران برندهای گوناگون هلی شات با قیمت‌های متفاوتی به فروش می‌رسند. قیمت کوادکوپترها بازه وسیعی دارد. شما می‌توانید هلی‌شات‌هایی با قیمت ۳ الی ۳۰ میلیون تومان و حتی بالاتر در بازار ایران مشاهده کنید. در نتیجه قادرید بر اساس شرایط مالی و هدف خود از خرید هلی شات، محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. در ادامه به بررسی قیمت بهترین هلی شات ها در رنج های قیمتی متنوع می‌پردازیم.

معرفی هلی شات‌های تا ۵ میلیون تومان، کوادکوپترهای ارزان اما کاربردی

اولین قدم برای خرید هلی شات انتخاب رنج قیمتی با توجه به توان خرید است. بر اساس بازه قیمتی متنوع هلی شات در بازار ایران، در زیر تعدادی از هلی شات‌های با سقف قیمت ۵ میلیون تومان را معرفی کردیم.

کوادکوپتر تلو DJI Tello: DJI یکی از معتبرترین و شاید قدیمی‌ترین تولید کنندگان هلی شات در جهان است. دوربین هلی شات DJI بهترین لنز و امکانات تصویربرداری هوایی را دارد. کوادکوپتر تلو یکی از کوچک‌ترین هلی‌شات های بازار است. این هلی شات با ابعاد ۱۰ در ۱۰ سانتی‌متر قیمتی برابر با ۴۲۰۰۰۰۰تومان دارد.

کوادکوپتر نیمه حرفه‌ای D۵HW: این عکاس پرنده در حالت با بال‌های باز، ابعادی برابر با ۳۳*۳۳ سانتی‌متر دارد. کواد کوپتر نیمه حرفه‌ای d۵hw در یک رنگ جذاب مشکی و قیمتی برابر با ۲۷۵۰۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

کوادکوپتر LH X۲۵WF: این هلی شات با ابعاد ۳۳*۳۳ سانتی‌متر امکان پرواز در محیط‌های داخلی و خارجی را دارد. قیمت این هلی‌شات ۳۲۵۰۰۰۰ تومان است.

معرفی هلی شات با قیمت ۵ تا ۱۰ میلیون تومان، دوربین پرنده نیمه‌حرفه‌ای

با کمی تمرین و تکرار می‌توانید هدایت و کنترل یک دوربین پرنده را بدست گیرید. در این راه انتخاب هلی شات مناسب بر عهده شما است. اگر می‌خواهید عکاسی نه‌چندان دشوار را تجربه کنید، پیشنهاد ما هلی شات نیمه‌حرفه‌ای است. به‌این‌ترتیب می‌توانید مهارت‌های خود را پله به پله افزایش دهید. در زیر دو نمونه از کواد کوپترهای نیمه‌حرفه‌ای را برای کمک به انتخاب شما معرفی کردیم.

JJRC H۷۳: JJRC یکی از برند‌های شناخته‌شده در تولید انواع کوادکوپتر است. مولتی روتر H۷۳ از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسل برای عکس و فیلم استفاده می‌کند. در این هلی شات ارسال تصاویر به‌صورت زنده تا برد ۱۰۰۰ متر امکان‌پذیر است. هلی شات ۷۳ H قیمتی برابر با ۷۵۰۰۰۰۰تومان دارد.

کواد کوپتر: JJRC X۷هلی شات X۷ دارای ابعاد ۲۳*۲۷ سانتی‌متر و حداکثر سرعت پرواز ۵۰ کیلومتر در ساعت است. از مزایای این هلی شات می‌توان امکان حمل ۱۵۰ گرم بار را نام برد. قیمت کواد کوپتر X۷ برابر با ۸۶۵۰۰۰۰ تومان است.

معرفی هلی شات با قیمت بیش از ۱۰ میلیون تومان، پرنده‌‌های حرفه‌ای را بشناسید

عکاسی و فیلم‌برداری حرفه‌ای نیازمند دوربین حرفه‌ای نیز است. کوادکوپترهایی با فناوری پیشرفته به دلیل طراحی مهندسی و قدت پرواز بالا در بین کاربران محبوبیت زیادی دارند. در زیر یکی از کوادکوپترهای پرطرفدار را معرفی کردیم.

کوادکوپتر Csj X۷ pro: از ویژگی‌های هلی شات CSJ X۷ بدنه تاشو و وزن ۵۰۰ گرمی آن است. این هلی‌شات در محیط‌هایی مانند پارک و کوهستان و سفرها مورداستفاده قرار می‌گیرد. قیمت CSJ X۷ برابر با ۱۱۳۰۰۰۰۰ تومان است.

بررسی و انتخاب مناسب‌ترین کواد کوپتر، این امکان را به شما می‌دهد تا در صورت نیاز به تعمیر، به‌راحتی نسبت به خرید قطعات کواد کوپتر اقدام کنید.

منبع: جهان نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها