|
کدخبر: 115382

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان یزد:؛

اجرای طرح نظارتی ویژه اقلام اولویت دار و اساسی

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان یزد از برگزاری طرح نظارتی ویژه اقلام دارای اولویت و کالاهای اساسی در استان خبر داد.

اخبار اجرای طرح نظارتی ویژه اقلام اولویت دار و اساسی

محمد رضا علمدار یزدی گفت: این طرح در راستای بخشنامه های استانی و برنامه ریزی های انجام شده، با محوریت تشدید نظارت و بازرسی بر کالاهای اولویت دار و اقلام اساسی از جمله، گوشت قرمز، گوشت مرغ، تخم مرغ، شکر، میوه و تره بار، لبنیات، لوازم خانگی، لاستیک، سیمان، ماسک و اقلام بهداشتی از دهه دوم مرداد ماه آغاز گردیده و تا دهم شهریور ماه  جاری ادامه دارد.

وی افزود: ایجاد ثبات و آرامش در بازار، افزایش رضایتمندی مردم و ارتقای اعتماد عمومی ، ایجاد زمینه مناسب برای تأمین و توزیع مایحتاج عمومی و جلوگیری از هر گونه احتکار و امتناع از عرضه به قصد گرانفروشی و یا اضرار به جامعه پس از اعلام ضرورت عرضه از سوی مراجع قانونی، از جمله مهم ترین اهداف نظارتی این طرح در نظر گرفته شده است.

 رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد خاطر نشان کرد: بازرسان این سازمان در هماهنگی با سایر نهادها و دستگاه های ذیربط با انجام بازرسی های هوشمند در دو نوبت  صبح و عصر، بر وضعیت بازار کالا و خدمات مشمول در مراحل تأمین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت متناسب با نیاز بازار نظارت می نمایند.

 علمدار یزدی برخورد با تخلفات در راستای افزایش امنیت اقتصادی، رسیدگی فوری، دقیق و کارشناسی به شکایات و گزارش های مردمی را از جمله موارد دیگری دانست که با قید فوریت در دستورکار این سازمان قرار گرفته است.

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان یزد یاد آور شد: ستاد خبری این سازمان طی سامانه تلفنی 124 آماده دریافت گزارشات شهروندان گرامی می باشد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها