|
کدخبر: 258162

نقش معلمان در توسعه و پیشرفت کشور

استاندار مرکزی با صدور پیامی به مناسبت روز و هفته معلم، گفت: معلمان به عنوان مجریان تربیتی و آموزشی نظام تعلیم و تربیت نقش بی بدیلی در توسعه و پیشرفت کشور دارند.

آموزشی نقش معلمان در توسعه و پیشرفت کشور

فرزاد مخلص الائمه با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز معلم اظهار کرد: در برگ‌های تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران دوازدهم اردیبهشت هر سال، هم‌زمان با سالگرد شهادت اسوه علم و تقوا، استاد مرتضی مطهری «روز معلم» نامیده شده‌ است.

  این پیام آمده است: استاد مطهری معلمی توانا، مربی مهذب و استادی گرانقدر که با درک نیازهای واقعی جامعه و اصالت و بی پیرایگی آثار خود توانست در روشنگری نحله های مختلف فکری به ویژه معلمان و دانشگاهیان نقش مهمی ایفا کند و از پرچم داران احیای تفکر اسلامی به شمار می‌رود.

استاندار مرکزی در این پیام خاطرنشان کرد: نقش بی‌بدیل معلمان به عنوان مجریان تربیتی و آموزشی نظام تعلیم و تربیت در توسعه و پیشرفت هر کشوری بر همگان روشن است و  امروزه احیای اندیشه های شهید مطهری، پرورش نسل جوان با روحیه‌ کار، استقلال و علم‌طلبی، اندیشه ورزی، مشارکت اجتماعی، زنده نمودن شاخص‌های ممتاز و برجسته و مفاهیم جریان ساز و عمل ساز در دانش آموزان از رسالت های مهم معلمان عزیز است.

مخلص الائمه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری معلم بزرگ مدرسه انقلاب اسلامی و تبریک روز و هفته معلم به تمامی معلمان و اساتید گرانقدر اظهار داشت: از مساعی معلمان صبور بویژه مجاهدت‌های این عزیزان در دوران پرمخاطره‌ کرونا که اعجازگونه فرآیند تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم را استمرار بخشیدند، تشکر و قدردانی می‌نمایم.

وی در این پیام افزوده‌ است: امید است همه فرزانگان و تلاشگران عرصه آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها در مسیر تربیت نیروهای توانمند و متعهد برای نظام اسلامی بیش از پیش موفق و موید باشند.

منبع: فارس
  • ناشناس ارسالی در

    بعضی وقت ها منتقدین میان به معلمعا پیشنهاد میدهند اگر از حقوق راضی نیستید استعفا بدهید و بروید من بیایم جای شما لیسانس بیکار هستم ،فوق لیسانس بیکار هستم دکتر بیکار هستم ..

    اولا طرف معلم نشده با هزار بدبختی که استعفا بدهد شما بیایید جای او. در آموزش پرورش همیشه به روی علاقه مندان. معلمی باز بوده. کمی زحمت بکشید خود وارد حرفه معلمی شوید کمی سخت هست اما محال نیست.

    دوما این حرف شما ترویج. برده داری نوین هست

    سوما این حرف شما تشویق حقوق های نجومی رانت خواران ا ویژه خوار است

    چهارما این حرف شما پنهان شدن و به حاشیه رفتن حقوق های نامتعارف چهل میلیونی مدیران و‌مسولان پاک دست است
    .کمی اول فکر کنید بعد حرف بزنید ..معلمان هنوز که هنوز است طبق نظام هماهنگ پرداخت حقوق دریافت نمی‌کنند و این خواسته برحق آنها است

ارسال نظر