|
کدخبر: 76594

«هوندا فیت ۲۰۲۰» وارد بازار شد + تصاویر

اگرچه هوندا قبلاً از نسل جدید جاز در ژاپن رونمایی کرده اما نسل فعلی آن همچنان در بازار امریکا حضور داشته و با نام فیت عرضه می‌شود. هوندا فیت ۲۰۲۰ هم‌اکنون وارد نمایندگی‌های فروش این برند در امریکا شده است.

گسترش‌نیوز: هوندا فیت ۲۰۲۰ نرخ پایه‌ی ۱۷۱۲۰ دلاری داشته که شامل ۹۳۰ دلار هزینه‌های تحویل هم می‌باشد. مدل پایه LX به‌صورت استاندارد با گیربکس ۶ سرعته دستی عرضه شده است. مدل اسپورت و گیراتر فیت ۲۰۲۰ نیز با بهای ۱۸۵۳۰ دلاری در دسترس است.

%E2%80%8CHonda-Fit1.jpg

یک پله بالاتر فیت EX قرار می‌گیرد که نرخ ۱۹۹۰۰ دلاری داشته و تنها با گیربکس CVT عرضه می‌شود. این خودرو همچنین به‌صورت استاندارد از بسته ایمنی و کمک‌راننده هوندا سود می‌برد. قبلاً مدل LX نیز عرضه می‌شد که حالا خبری از آن نیست و نهایتاً مدل پرچم‌دار EX-L قرار دارد که نرخ ۲۱۵۵۰ دلاری آن با مواردی همچون پوشش چرم کابین و… توجیه می‌شود.

تمامی مدل‌های فیت ۲۰۲۰ با تجهیزات زیادی عرضه می‌شوند که از جمله آنها می‌توان به دوربین دنده‌عقب، اسپویلر روی درب پشتی، چراغ‌های جلوی خودکار، چراغ‌های عقب LED، بلوتوث و کنسول مرکزی چندکاره اشاره کرد. مدل‌های اسپورت و بالاتر از صفحه‌نمایش ۷ اینچی، اپل کارپلی و اندروید اتو برخوردار هستند.

‌Honda-Fit2.jpg

بسته ایمنی هوندا که به آن اشاره کردیم شامل سیستم‌هایی همچون پیشگیری از برخورد از جلو با هشدار برخورد و تشخیص عابران پیاده، کروز کنترل تطبیقی، حفظ خودرو بین خطوط، هشدار خروج از مسیر، چراغ‌های جلو با نوربالای خودکار و… است.

نیروبخش هوندا فیت ۲۰۲۰ پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۱۳۰ اسب بخار است.

‌Honda-Fit3.jpg

فیت یکی از هوشمندانه‌ترین فضاسازی‌ها را داشته و باک سوخت آن زیر صندلی‌های جلو قرار گرفته است. این خودرو شاید ابعاد بیرونی کوچکی داشته باشد اما کابینی جادار و سورپرایز‌کننده دارد.

منبع: پدال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها