|
کدخبر: 62696

لیگ فوتبال اسپانیا وارد حوزه رمزارزها شد

لیگ فوتبال اسپانیا از همکاری خود با صرافی رمزارزی GCOX خبر داد.

گسترش‌نیوز: لالیگای اسپانیا(LaLiga) اخیرا صرافی رمزارزی GCOX را به عنوان نخستین اسپانسر و حمایت‌کننده‌ی خود در بخش بلاک‌چین و رمزارزها معرفی کرده است. این صرافی رمزارزی که مقر آن در کشور سنگاپور واقع شده و در سال ۲۰۱۷ راه‌اندازی شده است، اخیراً یک قرارداد حمایت مالی نیز امضا کرده است که شامل آسیا و خاورمیانه می‌باشد.

علاوه بر این، صرافی GCOX برای هواداران و شبکه‌ی جهانی رمزارزی خدمات منحصر، محصولات، انجمن‌های اجتماعی، جهانگردی فوتبال را تامین کرده و در کنار آنها خدماتی با عنوان «پول نمی‌تواند تجربه را بخرد» ارائه می‌کند. علاوه بر موارد گفته شده، گروه لالیگا به بخشی از تجارت برند و سلبریتی GCOX تبدیل خواهد شد.

جفری لین( Jeffrey Lin ) مدیر اجرایی صرافی رمزارزی GCOX به تازگی اظهار نموده:

این همکاری به ما این امکان را می‌دهد تا فرصت‌های ویژه‌ای را در اختیار گروه خاصی از مشتریان قرار داده و همچنین مشتریان جدید و طرفداران فوتبال را جذب کنیم. این افراد می‌توانند[با کمک ما] تجربه‌ی کاملی از لالیگا را به‌دست آورند.

لالیگا که چهارچوب سازماندهی دو بخش برتر فوتبال اسپانیا محسوب می‌شود، نخستین حرکت به سمت فناوری بلاک‌چین و صنعت رمزارزی خود را از طریق یک همکاری جدید با صرافی GCOX آغاز کرده است. علاوه بر این، توافقنامه‌ی مذکور آسیا و خاورمیانه را هم در برمی‌گیرد. این گستردگی حیطه‌ی کاری به GCOX اجازه می‌دهد تا خدمات، محصولات و تعاملات اجتماعی خود را به طرفداران و شبکه‌های تجاری ارائه کند.

نتیجه‌ی این همکاری چه خواهد بود؟

به عنوان یکی از جنبه‌های قابل توجه این همکاری، از این پس علاوه بر توکن‌های مربوط به سلبریتی‌ها و برند‌ها مختلف، توکن‌های لالیگا نیز در پلت‌فرم GCOX عرضه خواهند شد. نگه‌دارندگان توکن‌های لالیگا نیز شانس حضور در جلسات تمرینی تیم‌های اسپانیایی و همچنین برنامه‌هایی که توسط لیگ فوتبال اسپانیا در آسیا برگزار می‌شوند را خواهند داشت.

علاوه بر این، نگهدارندگان توکن‌های لالیگا دسترسی ویژه و VIP به مسابقات و حتی فرصتی برای حضور در جلسات خوش‌آمدگویی و دیدار با سفیران این لیگ را خواهند داشت.

ایوان کدینا( Ivan Codina ) مدیر بخش جنوب شرقی آسیا، کره‌ی جنوبی، ژاپن و استرالیا در لالیگا اخیرا اعلام نموده:

این همکاری نمایانگر یک گام مهم در رابطه با استراتژی‌های ما در آسیا است. ما به دنبال برنامه‌ریزی‌های بلند مدت هستیم، برنامه‌ریزی‌هایی که نه تنها به مارک و برند لالیگا فرصت رشد در این بازار را می‌دهند، بلکه باعث توسعه‌ی بازی‌های ملی و فراهم آمدن فضایی برای طرفداران خواهد بود که در آن قادر به درک شور و شوق رقابت در فضای رقابلی هستند.

GCOX نسبت به مزایای این همکاری امیدوار است

علاوه بر این‌ها، GCOX امیدوار است که به واسطه‌ی این همکاری از فرصت‌های تجاری جدید همچون سرمایه‌گذاری از طریق مراکز فوتبال، فعالیت‌های دیجیتالی، فرآیند‌های پیش از شروع فصل جدید از جمله باشگاه‌های محلی، ارتباط با سفیران و فرصتی برای دیدن مسابقات لالیگا از نزدیک، استفاده کند.

صرافی GCOX نخستین پلت‌فرم بلاک‌چینی جهان است که محبوبیت و شهرت افراد مشهور و سلبریتی توکنیزه و لیست شود. برند‌ها و افراد مشهور می‌توانند با استفاده از GCOX از محبوبیت خود استفاده کرده و با هواداران خود نیز ارتباط برقرار کنند.

به طور همزمان، عموم مردم می‌توانند به صورت انحصاری و خصوصی به سلبریتی محبوب خود دسترسی داشته باشند. درحالیکه مردم از این افراد مشهور حمایت می‌کنند، می‌توانند به واسطه‌ی توکن‌های تحت مالکیت خود به ابزار‌های تعامل اجتماعی دسترسی داشته باشند.

می‌توان گفت که GCOX رویکرد‌های جدیدی نسبت به اعضای جدید اتخاذ نموده تا توانایی‌های بی‌حد و حصر تجاری و امکانات وسیع ارائه شده توسط توکن‌های سلبریتی و توکن‌های ACCLAIM(ACM) را تجربه کند. علاوه بر این، طرفداران می‌توانند از این توکن‌های سلبریتی برای خرید کالا و محتوای خاص استفاده کرده و با ستاره‌های محبوب خود ارتباط برقرار کنند. افراد مشهور نیز این گزینه را در اختیار خواهند داشت که پیش از نقد کردن دارایی‌های رمزارزی تحت مدیریت خود در نرخ کلی بازار، این توکن‌ها را با بیت‌کوین(BTC) و اتریوم(ETH) مبادله کنند.

نظر شما در رابطه با همکاری لیگ لالیگا و صرافی GCOX چیست؟ آیا چنین مواردی می‌تواند به گسترش صنعت رمزارزی و فراگیر شدن آن کمک کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: کوینیت

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها