بوی آزاردهندهای که همیشه در اطراف فرودگاه بینالمللی احساس میشود به گفته استاندار تهران برطرف شده است.
گسترش نیوز - انوشیروان محسنی بندپی در پاسخ به پرسشی مبنی بر رفع بوی نامطبوع فرودگاه بینالمللی امام خمینی(ره) اظهارکرد: بارها این موضوع در جلسات مختلف مطرح شد و تمامی مقامات کشور پیگیر رفع این بوی نامطبوع بودند که نهایتا درحالحاضر با اقدامات صورت گرفته این بو رفع شده است و میتوانید نفس عمیقی در این محدوده بکشید.
وی یادآور شد: دو صنعت در اطراف فرودگاه بینالمللی وجود داشت که اخیرا تصفیه خانه فاضلاب آن را افتتاح کردیم و فاز دوم تصفیه خانه اسلامشهر نیز در حال سپری کردن مراحل نهایی و افتتاح است.
محسنی بندپی یادآور شد: به واحدهای دامگستر نیز تسهیلات ارائه دادهایم تا نسبت به احداث تصفیهخانه هرچه سریعتر اقدام کند؛ بنابراین دیگر مشکلی در محدوده فرودگاه بینالمللی درخصوص انتشار بوی نامطبوع نداریم.
منبع: رکنا