|

ناتوانی شهرداری کرج برای مبارزه با ساخت و سازهای غیرمجاز

فهرست محتوا

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر کرج گفت: با توجه به تعداد بالای ساخت و سازهای قولنامه‌ای، اگر زلزله ۵.۲ ریشتری به ۶ ریشتر می رسید، بیش از چندین هزار نفر در کرج کشته می‌شدند.

‌به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از ایسنا، مهدی حاجی قاسمی در سی و سومین جلسه شورای شهر کرج که یکشنبه سوم دی ماه برگزار شد، گفت: زلزله ۵.۲ ریشتری که چهارشنبه گذشته کرج را به مدت ۱۰ ثانیه لرزاند باید برای ما تلنگری باشد.

حاجی قاسمی افزود: پس از این زلزله معابر در کرج قفل شد، پمپ بنزین‌ها و سوپرمارکت‌ها وضعیت نابسامانی داشتند و مردم شب تا صبح را در خیابان خوابیدند.

وی در پاسخ به این پرسش که کرج برای چنین بحران هایی آمادگی دارد، افزود: این برای ما یک زنگ خطر است.

این عضو شورای شهر کرج گفت: در این شرایط توجه همکاران را به ساخت و سازهای قولنامه‌ای در کرج جلب می‌کنم، با وجود این ساخت و سازها اگر زلزله ۵.۲ ریشتری به ۶ ریشتر می‌رسید، بالای چندین هزار نفر در کرج کشته می‌شدند.

وی با بیان اینکه به ساخت و سازهای قولنامه‌ای باید به صورت ویژه نگاه شود، اضافه کرد: شهرداری کرج توان مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز را ندارد.

ناتوانی شهرداری کرج برای مبارزه با ساخت و سازهای غیرمجاز
کد خبر: ۲۵۲۶۵
۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۷
ارسال نظر
captcha