|
کدخبر: 91309

لغو یک نمایشگاه خودروی دیگر به خاطر کرونا

دست‌اندرکاران برگزاری نمایشگاه خودروی پاریس اعلام کردند بخش اصلی رویداد خودرویی ۲۰۲۰ به خاطر همه‌گیری ویروس کرونا برگزار نخواهد شد.

گسترش‌نیوز: قرار بر این بود نمایشگاه پاریس از اول تا یازدهم اکتبر برگزار شود. البته بخش‌های Movin'On، Smart City و برخی بخش‌های دیگر همچنان برقرار خواهند بود و تمرکز خود را روی ارتباطات تجاری خواهند گذاشت. البته ممکن است این برنامه‌ها نیز در آینده نزدیک تغییر کنند.

برگزارکنندگان نمایشگاه در بیانیه‌ای گفته‌اند:

هیچ‌چیز شبیه گذشته نخواهد بود و این بحران باید به ما یاد دهد که فرزتر، خلاق‌تر و نوآورتر از هر زمان دیگری باشیم.

لغو نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۲۰ اندکی پس از تصمیم مدیران نمایشگاه دیترویت برای لغو برگزاری آن صورت می‌گیرد. همچنین مسئولان برگزاری نمایشگاه دیترویت ۲۰۲۰ تصمیم گرفتند مرکز اصلی این رویداد به عنوان بیمارستان درمان بیماران کووید ۱۹ مورد استفاده قرار گیرد.

شیوع ویروس کرونا به شدت صنعت خودرو و رویدادهای مرتبط به آن را تحت تأثیر قرار داده است. برای مثال فستیوال سرعت گوودوود و نمایشگاه نیویورک نیز در تاریخ‌های دیگری برگزار خواهند شد و نمایشگاه ژنو هم کلاً لغو شد.

خودروسازان هم کارخانه‌های خود در سراسر دنیا را تعطیل کرده‌اند. همچنین بسیاری از مردم در خانه‌های خود مانده و نمی‌توانند خودروی جدید بخرند و این امر تأثیر شدیدی روی درآمد خودروسازان می‌گذارد. حداقل در خود آمریکا بسیاری از کارخانه‌ها تا ماه آوریل تعطیل خواهند بود و بنابراین چندین هفته طول خواهد کشید تا وضعیت به حال عادی بازگردد.

منبع: پدال

ارسال نظر