|
کدخبر: 90317

به طرح بزرگ گسترش مهر بپیوندید

درج تبلیغات شما رایگان شد

با مشارکت در طرح «گسترش‌مهر» و بازنشر این خبر، شما هم سهمی در گره گشایی از مشکلات مربوط به کسب‌وکارهای زیان دیده برای خود داشته باشید.

گسترش نیوز - می‌دانیم که امروز همه مردم ایران غیر از نگرانی مداومی که بابت شیوع ویروس کرونا دارند، به آینده کسب و کار خودشان نیز فکر می‌کنند. در این شرایط به غیر از چند کسب و کار مشخص که وضعیت درآمد انها به واسطه فروش محصولات بهداشتی و ضدعفونی حسابی سکه شده، باقی مشاغل یا به طور کامل تعطیل شدند و یا با ظرفیتی بسیار پایین تر از گذشته مشغول ارائه خدمات هستند.

رسانه ها هم اکنون نیمه تعطیل شدند. این روزها نه نشست خبری برگزار می‌شود نه بازدیدهای دولتی از پروژه‌های مختلف. بنابراین ما هم جز انتشار اخبار کرونا کار خاص دیگری برای انجام دادن نداریم. حالا قصد داریم از همین ظرفیت پنجاه درصدی خودمان برای اتفاقات خوب استفاده کنیم. می‌خواهیم در میان موج اخبار منفی و دامن زدن به فضای ناامیدی برای کسب و کارها، به سهم خودمان در مسیر حمایت از مشاغل کوچک قدمی برداریم.

بی معطلی از همه شما دعوت می‌کنیم چنانچه صاحب شغلی هستید که می توان از طریق تبلیغات مجازی برای آن مشتری جذب کرد، اطلاعات یا پوستر مربوطه را برای ما به شماره ۰۹۱۹۰۶۷۲۷۱۳ در قالب پیام پیام واتس آپ یا تلگرام ارسال فرمایید. حتی می توانید از بخش نظرات در زیر همین خبر استفاده کرده و تبلیغ خودتان را به دست ما برسانید.

اگرچه گسترش‌نیوز هم یک رسانه خصوصی است و بودجه ای ندارد اما قول می‌دهیم حداقل تا ابتدای اردیبهشت از دریافت هرگونه هزینه برای درج تبلیغات روزانه خودداری کنیم. انشالله به زودی رونق به کارتان برگردد.

ارادتمند شما - تیم خبری گسترش‌نیوز

ارسال نظر