|
کدخبر: 321681

بازار ارزهای دیجیتال | بازار رمزارز | رمزارز داگ ویف هت

سگ کلاهدار برنده رالی شد / افزایش ۳۰۰ درصدی قیمت WIF !

داده‌های اخیر پلتفرم LookOnChain، از دستاوردی چشمگیر در بازار ارزهای دیجیتال خبر می‌دهد. در روند صعودی WIF، معامله‌گری که ۲.۵۸ میلیون WIF را تنها با ۵.۲۸۸ توکن سولانا، به ارزش ۳۱۰ دلار خریداری کرده بود، اکنون با افزایش چشمگیر حدود ۱۰.۷۵ برابری، سرمایه وی به ۳.۱۲ میلیون دلار رسیده است.

اقتصاد سگ کلاهدار برنده رالی شد / افزایش ۳۰۰ درصدی قیمت WIF !

میم کوین داگ ویف هت (Dogwifhat) که در بستر سولانا راه‌اندازی شده است، در یک رالی بزرگ قیمتی قرار دارد و تنها در یک هفته شاهد افزایش ۳۰۰ درصدی بوده است.

در رالی اخیر میم کوین‌ها، قیمت WIF در هفته گذشته از حدود ۰.۲۹ دلار به ۱.۲۵ دلار رسید و برخی از معامله‌گران در این رالی توانستند به خوبی موج‌سواری کنند و طی مدت کوتاهی چندین میلیون دلار سود به دست آورند.

داده‌های اخیر پلتفرم LookOnChain، از دستاوردی چشمگیر در بازار ارزهای دیجیتال خبر می‌دهد. در روند صعودی WIF، معامله‌گری که ۲.۵۸ میلیون WIF را تنها با ۵.۲۸۸ توکن سولانا، به ارزش ۳۱۰ دلار خریداری کرده بود، اکنون با افزایش چشمگیر حدود ۱۰.۷۵ برابری، سرمایه وی به ۳.۱۲ میلیون دلار رسیده است.

با وجود این رالی، نهنگ‌ها همچنان علاقه زیادی به WIF نشان می‌دهند. در ساعات اخیر، تراکنش بزرگ یک نهنگ توجه فعالان بازار کریپتو را به خود جلب کرده است. این نهنگ در تراکنش خود، ۹۹۹۹ توکن سولانا (معادل ۱.۳۴ میلیون دلار) را برای خرید ۱.۴۹ میلیون WIF با قیمت ۰.۸۹۹۵ دلار پرداخت کرد.

با ظهور WIF در سولانا، بازیگران بزرگ بازار، علاقه و حمایت خود را به این توکن ابراز کردند. در این راستا، صرافی رابین هود (Robinhood) اعلام کرد که از WIF در کنار چندین ارز دیجیتال دیگر پشتیبانی می‌کند.

رالی به وجود آمده بین میم کوین‌ها نیز به نوعی پشتیبان حرکت صعودی WIF شده است. در جریان اخیر، قیمت شیبا اینو طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۲.۸۵ درصد افزایش داشته و به ۰.۰۰۰۰۱۹۷۶ دلار رسیده است.

افزایش ۹۳ درصدی حجم معاملات و رسیدن آن به ۴ میلیارد دلار نیز بر روند افزایشی تأکید می‌کند. دوج کوین نیز در هفته گذشته ۶۶ درصد افزایش یافته است.

ارز دیجیتال داگ ویف هت چیست؟

داگ ویف هت (Dogwifhat)، نوعی میم کوین از خانواده سگ‌ها است که با نماد WIF نمایش داده می‌شود؛ این میم کوین بر پایه بلاک چین سولانا ساخته شده و از الگوریتم اجماع اثبات سهام (Proof of Stake) برای امنیت و تأیید تراکنش‌ها بهره می‌برد. میم کوین داگ ویف هت، با الهام از دو میم کوین دوج کوین و شیبا اینو در تاریخ ۱۴ دسامبر ۲۰۲۳، برای جامعه سولانا رونمایی شد و از همان روز اول هم تراکنش‌های خود را در بلاک چین Solana ثبت کرد. این میم کوین به صورت تصادفی در بین کاربران شبکه سولانا توزیع شده‌ و روش خرید یا فروش مستقیمی برای آن‌ وجود ندارد.

ارز داگ ویف هت (Dogwifhat) با ترکیبی از کاریزما و جذابیت سگ‌ها و دنیای پویای امور مالی غیرمتمرکز، به سرعت در حال تبدیل شدن به ترندی شناخته‌شده در دنیای کریپتوکارنسی است. این میم کوین از مرزهای سنتی دنیای کریپتو فراتر رفته و تجربه سرمایه‌گذاری منحصربه‌فردی را ارائه می‌دهد که هم برای علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال و هم برای دوستداران سگ‌ها جذاب است.

محبوبیت فزاینده ارز داگ ویف هت درآمیختگی خلاقانه فرهنگ میم و فناوری بلاک چین نهفته و پتانسیل ادغام سرگرمی و سود را به نمایش می‌گذارد. میم کوین‌ها با حمایت افراد مشهور و جوامع آنلاین که به محبوبیت آن‌ها پروبال می‌دهند، قدرت نفوذ اجتماعی را در عصر دیجیتال نشان می‌دهند و با اینکه این روند سؤالاتی را در مورد پایداری میم کوین موردنظر ایجاد می‌کند، اما همچنان بر پویایی در حال تحول سرمایه‌گذاری و نقش مهم جوامع آنلاین در شکل‌دادن به آینده امور مالی تأکید دارد.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها