|
کدخبر: 324393

درآمد و بازار کار تعمیرکار گیربکس اتوماتیک در ایران

درآمد و بازار کار تعمیرکار گیربکس اتوماتیک در ایران چگونه است؟ تعمیر گیربکس اتوماتیک یکی از مشاغل پردرآمد در حوزه تعمیرات خودرو میباشد که اگر به صورت حرفه ای یاد بگیرید، میتوانید درآمد بی نظیری داشته باشید

کسب و کار درآمد و بازار کار تعمیرکار گیربکس اتوماتیک در ایران

 بازار کار تعمیرکار گیربکس اتوماتیک چگونه است؟ این سوال از جمله پرسش های متداولی به حساب می آید که افراد علاقه مند به حوزه تعمیرات ماشین طی بازه های زمانی مختلف با آن مواجه می شوند. به صورت کلی، تعمیر گیربکس اتوماتیک کار راحتی به حساب نمی آید. از آنجایی که ماشین های چینی موجود در بازار هم کیفیت ساخت پایینی دارند و هم به راحتی آسیب می بینند، مهارت هایی همچون تعمیرات انواع گیربکس اتوماتیک اهمیت زیادی پیدا کرده اند. امروز ما قصد داریم تا میزان درآمد تعمیرکار گیربکس اتوماتیک و بازار کار این حرفه را زیر ذره بین ببریم. پس با ما همراه شوید.

بررسی بازار کار تعمیرکار گیربکس اتوماتیک

بیایید کارمان را با پاسخ به یک سوال مهم و کلیدی شروع کنیم: بازار کار تعمیرکار گیربکس اتوماتیک چگونه است؟ امروزه خیلی از ماشین های چینی و مونتاژی در ایران، با استفاده از گیربکس های اتوماتیک ضعیف روانه بازار می شوند. این گیربکس ها فقط در ماشین های چینی موجود نبوده و نسخه های مختلف آنها را می توان در صنایع خودرو سازی ایران نیز مشاهده نمود. تکنسین های ماهری که به صورت کامل روی گیربکس های اتوماتیک مسلط هستند، می توانند روند فعالیت در بازار کار را تحت تاثیر خود قرار دهند.

خیلی از کارشناسان فعال در این زمینه دوره های آموزشی ضروری را پشت سر نگذاشته و همین مسئله هم باعث شده تا وضعیت بازار کار برای افراد تازه وارد و مشتاق در حالت مطلوبی قرار گرفته باشد. اگر شما هم به دنبال یک حوزه کاری خاص و پر سود هستید، می توانید هم اکنون کارتان را به عنوان یک تکنسین گیربکس اتوماتیک شروع کنید. بازار کار تعمیرکار گیربکس اتوماتیک در ایران در حال گسترش بوده و هر روز وضعیت بهتری را به خود می گیرد. البته که در این بازار یک سری چالش های خاص هم وجود دارند، ولی با توجه به یک سری نکات خاص، علاقه مندان می توانند از همه آنها گذر نمایند.

درآمد تعمیرکار گیربکس اتوماتیک در ایران چقدر است؟

درآمد تعمیرکار گیربکس اتوماتیک

حتما شما هم از خود می پرسید که درآمد تعمیرکار گیربکس اتومات در ایران چقدر است؟ پاسخ به این سوال کار راحتی نمی باشد. چرا که پارامترهای زیادی درآمد تکنسین های فنی در زمینه تعمیر گیربکس را تحت تاثیر خود قرار می دهند. تجربه، سطح مهارت، موقعیت مکانی و تعداد مشتریان از جمله مواردی هستند که میزان درآمد شما را برای تعمیرات انواع گیربکس اتوماتیک مشخص میکند..

البته که نمی توان درآمد تعمیرکار گیربکس اتوماتیک را به صورت عمومی مشخص نمود ولی این شغل در دسته کسب و کار های پر سود و پر رونق به حساب می آید. مخصوصا اگر شما بتوانید مهارت های مورد نیاز را به صورت کامل فرا گیرید، طی مدت زمان کوتاهی وارد بازار کار خواهید شد. این مسئله در نهایت درآمد ماهانه مطلوبی را در اختیار شما خواهد گذاشت. پس اگر شما هم به دنیای تعمیرات ماشین های اتوماتیک علاقه مند هستید، لزوما باید مقداری وقت خود را صرف یافتن بهترین دوره های آموزشی طراحی شده در این زمینه نمایید.

آینده این حرفه چگونه پیشبینی می شود؟

آینده بازار کار تعمیرکار گیربکس اتوماتیک به شدت خوب پیش بینی می شود. همانطور که در قسمت قبل هم به این مسئله اشاره کردیم، بازار داخلی ایران، تعمیرکاران حرفه ای زیادی را در خود جای نداده است. همین مسئله هم باعث شده تا صاحبان ماشین های اتوماتیک برای سرویس دوره ای یا تعمیر دستگاه خود با چالش مواجه شوند. نداشتن وقت کافی برای یافتن بهترین تعمیرکاران ایرانی و استفاده از خدمات آنها برای خیلی از افراد امکان پذیر نیست. پس علاقه مندان و متخصصان تعمیرات گیربکس اتوماتیک، یک بازار فوق العاده را جلوی پای خود مشاهده می کنند.

بهترین روش برای تبدیل شدن به یک تعمیرکار حرفه ای

شغل تعمیرکار گیربکس اتوماتیک

تا این جای مقاله حتما متوجه شدید که بازار کار تعمیرکار گیربکس اتومات یکی از مشاغل پردرآمد در حوزه مکانیک خودرو میباشد، ولی به شرطی که تمام فوت و فن های آن را به صورت تخصصی یاد بگیرد. خب حتما سوال بسیاری از شما عزیزان این است که چگونه در کمترین زمان، تعمیر گیربکس اتوماتیک را به صورت حرفه ای یاد بگیریم؟

برای پاسخ این سوال رفتیم به یکی از مراکز تخصصی تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران به نام تعمیرگاه تک گیربکس، تا یک جواب کارشناسی شده در اختیارتان قرار دهیم.

طبق گفته کارشناسان تک گیربکس: هر فردی که که دوست دارد به یک تعمیرکار تخصصی گیربکس اتوماتیک تبدیل شود، و در آینده یک تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک برای خود راه اندازی کند:

  • ابتدا باید به این شغل علاقمند باشد، سپس پشتکار داشته باشد تا در وسط راه جا نزند.
  • پس از مشخص شدن اهداف، باید در یک دوره آموزشی شرکت کند تا به صورت کتبی با قطعات و اجزای داخلی گیربکس اتومات آشنا شود.
  • مهمترین مرحله برای یادگیری تعمیر گیربکس اتومات، حضور در تعمیرگاه های حرفه ای به عنوان کار آموز است، تا علاوه بر یادگیری عملی آن، بتواند تجربه لازم را هم کسب کند.

بله. این ها مهمترین نکاتی بود که کارشناسان تک گیربکس به آن اشاره داشتند. پس برای تبدیل شدن به یک تعمیرکار حتما باید در یک مراکز تخصصی تعمیر گیربکس اتوماتیک مشغول به کار شوید تا تمام فوت و فن های ریز و درشت را یاد بگیرید. اگر علاقه و پشتکار داشته باشید، بعد از یک سال میتوانید به عنوان کمک دست یک تعمیرکار حرفه ای به درآمد ناچیزی برسید.

اما بعد از 2 الی 3 سال میتوانید به یک تعمیرکار با تجربه و حرفه ای تبدیل شوید. در این صورت میتوانید برای خودتان یک تعمیرگاه راه اندازی کنید و به درآمد بی نظیری برسید، یا این که به عنوان یک تعمیرکار حرفه ای در مراکز تخصصی مانند تک گیربکس با حقوق بسیار بالا مشغول به کار شوید.

بررسی بهترین راه ورود به بازار کار تعمیرکار گیربکس اتوماتیک

آیا شما هم به دنبال استفاده از خدمات ویژه ای همچون تعمیر گیربکس یا فعالیت در بازار کار تعمیرکار گیربکس اتوماتیک هستید؟ در این صورت باید خدمات بهترین تیم های ایرانی فعال را به کار گیرید. مجموعه تک گیربکس با داشتن سابقه ای طولانی و درخشان در زمینه تعمیر انواع گیربکس اتوماتیک ماشین های داخلی و خارجی، آماده خدمت رسانی به مشتریان و رفع نیاز هایشان می باشد. مجموعه تک گیربکس همواره روی کیفیت خدمات خود حساسیت زیادی نشان داده و آن را در بهترین سطوح در اختیار مشتریان می گذارد.

آموزش عملی تعمیر گیربکس اتوماتیک در تک گیربکس

تعمیرگاه تک گیربکس یکی از قدیمی ترین مراکز تخصصی تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران است. مجموعه تک گیربکس تا به امروز تعمیرکاران بسیار زیادی را آموزش داده است. اگر شما هم به تعمیرات گیربکس علاقه دارید، میتوانید به سایت تک گیربکس مراجعه کنید و پس از مشاوره با کارشناسان تک گیربکس، در صورت نیاز استخدام و مشغول به یادگیری شوید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها