|
کدخبر: 326181

دفاع وزیر راه از وعده های رئیسی / قول ساخت ۴ میلیون مسکن چه شد؟

در گردهمایی گروه‌های جهادی برای اعزام به محلات بافت فرسوده، وزیر راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش، اعلام کرد که در ۹ ماهه اول سال ۱۴۰۲، رشد تولید مسکن و ساختمان به صورت مثبت ۴ و هشت دهم افزایش یافته است.

اقتصاد دفاع وزیر راه از وعده های رئیسی / قول ساخت ۴ میلیون مسکن چه شد؟

"مهرداد بذرپاش" وزیر راه و شهرسازی روز گذشته (دوشنبه) در دومین روز همایش گروه‌های جهادی و مردمی ضمن تقدیر از بسیجیان فعال، اقدامات امام راحل را در به خروش آوردن مردم و پیروزی انقلاب اسلامی ستود و گفت: به خروش آوردن مردم، طرز تفکر متفاوت و داشتن روحیه رهبری اجتماعی می‌خواهد که امام راحل این ویژگی ارزنده را داشت.     

مهرداد-بذرپاش

وی، یکی از اهداف تشکیل بسیج سازندگی را ترغیب مردم و آوردن آنها به صحنه‌های مختلف اجتماعی عنوان کرد و گفت: شما بسیجیان می‌توانید با روحیه خود به وزارت راه و شهرسازی در ترغیب مردم به نوسازی مسکن کمک کنید.

بذرپاش گفت: کارهای زیادی در کشور در حال انجام است اما به نظر می‌رسد رضایت بخش نیست زیرا فناوری که باید استفاده شود به کار نمی‌رود و گروه‌های جهادی می‌توانند در سرعت دادن به این اقدامات نقش موثری داشته باشند.     

وی از توسعه چشمگیر چند درصدی ساخت مسکن و ساختمان نسبت به ۸-۹ سال گذشته خبر داد.

در حاشیه نخستین گردهمایی گروه‌های مردمی و جهادی (بازآفرینی شهری، مسکن و راه روستایی) با مشارکت بسیج مستضعفین، تفاهمنامه همکاری میان "مهرداد بذرپاش" و سردار "سلیمانی" فرمانده بسیج مستضعفین کشور امضا شد.

جزئیات این خبر را میتوان در ویدیوی منتشر شده در این گزارش مشاهده کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها