|
کدخبر: 292109

معرفی زیر مجموعه‌های پارس پندار نهاد

برای توسعه کسب و کار خود نیاز به کمک دارید؟ با پارس پندار نهاد تماس بگیرید. قرار گرفتن در بهترین مجموعه‌های آموزش کسب و کار، تولید محتوا، مشاوره مهاجرت، مشاوره کسب و کار، آموزش مجازی و اقدامات پژوهشی آن هم برای یک مجموعه به این راحتی‌ها به دست نمی‌آید. اتفاقی که پارس پندار نهاد با تلاش‌های شبانه روزی آن را رقم زده و اکنون تبدیل به برندی مشهور و بین‌المللی در تمام این زمینه‌ها شده است. استفاده از خدمات این مجموعه که زیر نظر دکتر ماکان آریا پارسا فعالیت خود را آغاز کرده، می‌تواند تبدیل به یک برگ برنده برای هر کسب و کاری شود.

کسب و کار معرفی زیر مجموعه‌های پارس پندار نهاد

استفاده از آموزش‌های حرفه‌ای فردی که تجربه بالایی در ارتقاء کسب و کارها داشته و از این گذشته با زیر و بم بازار و تجارت آشنا است، دقیقاً همان روش آموزشی است که نیاز اصلی بازاریان بوده و نظام آموزشی کشور نیز باید به همین سمت حرکت کند. در این مقاله معرفی جامع‌تری نسبت به پارس پندار نهاد برای شما ارائه شده است تا شما هم با شناخت بیشتر بتوانید از این مجموعه برای آموزش‌های حرفه‌ای و سایر خدمات استفاده کنید.

پارس پندار نهاد

قبل از اینکه به معرفی زیر مجموعه‌های اصلی پارس پندار نهاد بپردازیم، لازم است تا سرگذشت این مجموعه نام‌آشنا و قابل اعتماد را مرور کنیم. این مجموعه برای اولین بار در سال 1388 توسط دکتر ماکان آریا پارسا که لقب کارآفرین و مدیر نمونه کشوری را یدک می‌کشد، با تمرکز بر آموزش‌های مجازی و با مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد در شهر اصفهان تاسیس شد. از همان ابتدا تنها ارائه خدمات آموزشی ساده هدف این مجموعه نبود و از اول قرار بود تا رویکرد کاملاً متفاوت و ایده‌های جدیدی برای آموزش کسب و کار در آن دنبال شود. همین هدف باعث شد تا زیر مجموعه‌های مختلفی برای آن تعریف شود که هر یک از این زیر مجموعه‌ها فعالیت تخصصی خاص خود را داشته و خدمات ویژه‌ای را ارائه می‌کنند.

پارس پندار نهاد در طول این سال‌ها برندهای بسیار زیادی را به بازار کسب و کار ایران معرفی کرده است و افراد زیادی با آموزش‌ها و مشاوره‌های این مجموعه به موفقیت بالایی در کسب و کار رسیده‌اند. در ادامه با معرفی زیر مجموعه‌های اصلی آن، شما نیز متوجه خواهید شد که دوره‌های آموزشی با چه میزان جدیت و تمرکزی در پارس پندار نهاد دنبال می‌گردد.

پارسیان دانش پندار علم گستر (آموزش مجازی پارس)

آموزش مجازی پارس اولین زیر مجموعه‌ای است که باید به معرفی آن بپردازیم. این مجموعه در راستای ارائه خدمات آموزشی به صورت مجازی در موضوعات مختلف و متنوعی راه‌اندازی شده است. از امکان مشارکت در چاپ مقالات و کتاب‌های مختلف گرفته تا استفاده از خدمات آموزشی برای یادگیری اصولی زبان انگلیسی را می‌توانید در آموزش مجازی پارس دنبال کنید. بسته‌ها و دوره‌های آموزشی بسیار زیادی در موضوعاتی مانند ورزشی، ماساژ، حقوق، گردشگری، ویژه استخدام، معماری و عمران، زبان، کامپیوتر، کشاورزی، مکانیک، صنایع، نرم افزارهای کاربردی، روانشناسی، هنری، حسابداری، مدیریت و... در این مجموعه در دسترس شما خواهد بود که همه آنها در بالاترین سطح کیفیت و از همه مهمتر متناسب با بازار کار ایران و برای ارتقاء سطح کیفیت کسب و کارها ارائه می‌شوند.

همچنین می‌توانید از خدمات آموزشی مجازی پارس برای دریافت مشاوره در زمینه کارهای پژوهشی مانند نگارش مقالات ISI نیز استفاده کنید. برای کسانی که به دنبال ارتقاء رزومه تحصیلی خود به مقاصدی مانند مهاجرت یا حضور در دوره‌های تحصیلی بالاتر هستند، این خدمات می‌تواند بسیار ارزنده باشد.

پارس-پندار۱

موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان

یکی دیگر از زیر مجموعه‌های پارس پندار نهاد که اتفاقاً برندی بسیار ویژه برای کسانی است که می‌خواهند تحصیلاتی خاص و مرتبط با شرایط بازار کار ایران داشته باشند، موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان است که در این ‌بخش به معرفی آن می‌پردازیم. این مجموعه در سال 1388 به ثبت رسیده و دکتر ماکان آریا پارسا یا همان میثم شکری ساز سابق تلاش بسیار زیادی برای ارتقاء سطح آموزش‌های آن داشته است. هر چند در نگاه اول این مجموعه نیز مانند سایر مجموعه‌های آموزشی آزاد در حالا ارائه خدمات آموزشی در رشته‌هایی مانند مدیریت کسب و کار، شبکه و کامپیوتر، هنری، گردشگری، معماری و عمران، زبان‌های خارجی، حقوق و وکالت و... است، اما شرایط در این مجموعه نسبت به سایر مراکز آموزشی کاملاً متفاوت است.

هدف اصلی فن پردازان آموزش افراد به صورت VIP و VVIP در بالاترین سطح کیفیت آموزشی است و افرادی که از این مرکز فارغ التحصیل می‌شوند، دید کاملاً متفاوتی نسبت به سایرین در بازار تجارت ایران دارند. شاید خیلی بیراه نباشد اگر تحصیل در این مجموعه را برگ برنده هر کسی برای شروع یک شغل یا کسب و کار بدانیم.

مجله خبری "این هفته"

معرفی زیر مجموعه‌های پارس پندار نهاد را با بررسی مجله "این هفته" ادامه می‌دهیم. "این هفته" یک دو هفته نامه اقتصادی و اجتماعی است که می‌توانید در آن اخبار و اطلاعات بسیار جالبی درباره اقتصاد و بازار تجارت به دست آورید. در این دو هفته نامه تجربیات بسیار گرانبهای دکتر ماکان آریا پارسا را در دسترس خواهید داشت و با مطالعه اخبار اقتصادی نیز می‌توانید رویکرد بهتری نسبت به شغل و شرایط اقتصادی خود داشته باشید. از دیدگاه‌های اقتصادی میثم شکری ساز گرفته تا معرفی ایده‌های جدید برای کسب و کارها و ارائه راهکارهایی برای برون رفت آنها از بحران را می‌توانید در این مجله دنبال کنید. استفاده از اطلاعات و محتویات این مجله به صورت کاملاً رایگان در دسترس تمام کاربران قرار گرفته است.

کنسرسیوم ارزیابی و اعتبارسنجی شرکت‌ها (کاوش)

معرفی زیرمجموعه‌های پارس پندار نهاد را با بررسی یکی دیگر از شرکت‌های این مجموعه یعنی کاوش ادامه می‌دهیم. کاوش مجموعه‌ای است که با ارزیابی شرکت‌ها اقدام به ارائه استانداردهای جهانی و بین المللی به آنها می‌کند. برای دریافت استانداردهای ایزو مختلف می‌توانید از خدمات این مجموعه استفاده کنید. تمام نیازمندی‌های یک شرکت در این مجموعه در دسترس است و شما می‌توانید با استفاده از این خدمات اعتمادسازی بیشتری برای کسب و کار خود در میان مشتریان به دست ورید.

انتشارات پارسیان دانش پندار

پارسیان دانش پندار یک مجموعه انتشاراتی است که می‌توانید 0 تا 100 خدمات چاپ و نشر کتاب را با استفاده از خدمات این مجموعه انجام دهید. کتاب و کتابخوانی تاثیر بسیار زیادی روی فرهنگ جامعه ما دارد و از ملزومات اصلی مدیران موفق در کشور نیز محسوب می‌شود. دکتر ماکان آریا پارسا نیز در سخنرانی‌های مختلف روی تاثیر کتاب و کتابخوانی اشاراتی داشته و مجموعه انتشارت پارسیان دانش پندار نیز برای تسهیل این خدمات برای تمام کاربران ایرانی راه‌اندازی شده است.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها