|
کدخبر: 39143

نمایشگاه شکلات پاریس در یک نگاه

گردهمایی شکموها از ۴۰ کشور

نمایشگاه شکلات پاریس از ۳۱ اکتبر تا ۴ نوامبر یا ۹ الی ۱۳ آبان ۱۳۹۷ در شهر پاریس کشور فرانسه برگزار شد.

گسترش نیوز: نمایشگاه شکلات پاریس یکی از بزرگترین رویدادهای تخصصی در زمینه شکلات است. این نمایشگاه فرصتی جهت کشف و ارایه محصولات نوآورانه برندهای بین المللی و محلی در شکلات، شیرینی، بستنی، و بهترین کاکائوها از کشورهای تولیدکننده است که همه برای تماشای آن ها در پاریس جمع می شوند.

در آخرین دوره این نمایشگاه در سال گذشته حدود ٧٠٠ شرکت کننده از ٤٠ کشور در مکانی به مساحت ٢٠٠٠٠ متر مربع گرد هم جمع شدند که شامل ٢٢٠ نفر از تولیدکنندگان شکلات، تولیدکنندگان کلوچه وشیرینی و کشورهای تولیدکننده کاکائو بودند و در کنار آن ها، بهترین آشپزها، شیرینی پزها، طراحان و کارشناسان به برگزاری کنفرانس ها، دستورالعمل های تولید و پردازش شکلات، و دیگر فعالیت ها برای بازدیدکنندگان پرداختند.

ChocloateFair.jpg

در این نمایشگاه همه فراورده هایی که با شکلات ارتباط دارند را می بینید از کیک و کلوچه و بیسکوییت تا انواع شکلات تلخ و شیرین و کاکائو در طرح های متفاوتی عرضه می شود. برترین برندهای جهانی شیرینی و شکلات در این نمایشگاه، آخرین محصولات خود را معرفی می کنند. برنامه های شاد و سرگرم کننده ای در این نمایشگاه اجرا می شود.

ChocloateFair3.jpg

در نمایشگاه شکلات پاریس مردم می توانند از نزدیک با تولید کنندگان برندهای معروف شکلات دیدار کنند. تولیدکنندگانی که صنعت شکلات سازی دنیا را در سطح بین المللی اداره می کنند در این نمایشگاه برنامه های ویژه ای را برگزار می کنند.این برنامه ها شامل اجرای زنده شکلات سازی توسط شیرینی پزهای حرفه ای نیز می شود.

ChocloateFair5.jpg

گزارش تصویری کامل امسال را که توسط خبرنگار اختصاصی صمت تهیه شده تا فردا در گسترش نیوز به نمایش می گذاریم.

ChocloateFair4.jpg

ChocloateFair1.jpg

گزارشگر: چکاوک بزرگمهر/ پاریس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها