|
کدخبر: 325989

وام بلاعوض ۲ میلیون تومانی به این افراد /جزئیات جدید حق بیمه مادران اعلام شد

معاون اجتماعی بنیاد پانزدهم خرداد، ستاد اجرایی فرمان امام، اعلام کرد که دولت برنامه‌ای مهم درباره واریز وام رایگان یا وام بلاعوض به خانوارها اجرا خواهد کرد.

اقتصاد وام بلاعوض ۲ میلیون تومانی به این افراد /جزئیات جدید حق بیمه مادران  اعلام شد

معاون اجتماعی بنیاد پانزدهم خرداد ستاد اجرایی فرمان امام با تاکید بر توجه جدی بنیاد به جوانان جمعیت گفت: در کمپین ملی «لبخند مادر» که از سال گذشته به طور رسمی در سراسر کشور راه اندازی شد، زوج هایی که در سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ صاحب سومین فرزند خود شدند. هنگام تعیین میزان لذت، بسته لبخند مادر داده می شود.

 محمدرضا دهقان ادامه داد: برای حمایت از خانواده های مثبت پنج نفره (که دارای فرزند سوم به بالا هستند) و کاهش بار مالی خرید پوشک یکبار مصرف، بسته حمایتی پوشک بچه نیز در مراحل آتی برنامه کشوری در دسترس است. کمپین «لبخند مادر» به همراه بسته های لبخند مادر. جامعه رهبری خواهد شد.

دهقان تاکید کرد: محتویات این بسته الحاقی شامل پوشک های پارچه ای جدید طراحی شده به همراه نوار بهداشتی قابل تعویض و بهینه شده با سوپرجاذب مرغوب است.

معاون اجتماعی بنیاد پانزدهم خرداد وی همچنین در تشریح محتویات بسته های لبخند مادر بیان کرد: این بسته ها حاوی ۴۰ قلم کالای ضروری کودک از بدو تولد تا تقریباً دو سالگی به ارزش هر بسته تقریباً ۵۰ میلیون ریال است.

او جدیت رویکرد بنیاد XV را برجسته کرد خرداد وی درباره موضوع جوانی جمعیت گفت: در کمپین ملی «لبخند مادر» که از سال گذشته به طور رسمی در سراسر کشور آغاز شد، زوج هایی که در سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ صاحب سومین فرزند خود شدند لبخند مادر را دریافت کردند. بسته ای که سطح لذت شما را تعیین می کند.

دهقان یادآور شد: این طرح با ۵ هزار بسته آغاز شد و هر سال افزایش می یابد.

معاون اجتماعی بنیاد پانزدهم خرداد وی در پایان خاطرنشان کرد: علاقه مندان و خیرین می توانند برای شرکت در کمپین ملی «لبخند مادر» کد *۷۸۰*۴۲# را شماره گیری کنند.

مدیر کل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر جزئیات پوشش بیمه ای رایگان زنان خانه دار روستایی دارای سه فرزند و بیشتر را اعلام کرد و گفت: طبق مصوبه دولت این بیمه برای مشمولان رایگان است و دولت شما را تحت پوشش قرار خواهد داد. حق بیمه با بیان اینکه دریافت کننده ماده ۲۱ قانون حمایت از خانواده و جوانان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر است، تصریح کرد: بر اساس ماده ۲۱ قانون مذکور، دولت مکلف به اعمال بند «ب» این ماده است. (۱۰۳) قانون. برنامه پنج ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران حداکثر شش ماه پس از لازم الاجرا شدن این قانون با تقویت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان. ، روستائیان و عشایر برای بیمه زنان خانه دار سه فرزند و بیشتر اقدام کنند. با تولد فرزند چهارم. و پنجم به ازای هر فرزند دو سال به سوابق بیمه شده اضافه می شود. حق بیمه هر فرزند در سال جاری دو عدد است. میلیون و ۲۵۰ هزار تومان.

وی در خصوص میزان حق بیمه مشمولان که قرار است به صورت رایگان و دولت به عنوان کارفرما تحت پوشش قرار گیرد، گفت: دولت حق بیمه را پرداخت می کند که در سال ۱۴۰۲ به ازای هر نفر دو میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است.

وی افزود: مادرانی که دارای سه فرزند یا بیشتر هستند مشمول این بیمه می شوند و در صورت تولد فرزند چهارم یا پنجم در حین پرداخت بیمه، به ازای هر فرزند دو سال به بیمه مادر اضافه می شود.

دریافت کنندگان واجد شرایط باید با آژانس ها تماس بگیرند. مدیرکل صندوق تامین اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر درباره نحوه درخواست و عضویت در این صندوق گفت: مشمولان واجد شرایط می توانند با دستگاه ها و ادارات استان ها تماس بگیرند. ۱۵۰۰ نمایندگی در مناطق مختلف کشور داریم که روستاییان و عشایر می توانند به آنجا مراجعه کنند، ثبت نام کنند و از صندوق تامین اجتماعی رایگان بهره مند شوند.

استعلام کمک هزینه معیشت و وام بلاعوض با کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰*

هموطنان عزیز برای شناسایی این فروشگاه ها می توانند نرم افزار کاربردی خود را بررسی کرده و فروشگاه های اطراف خود را مشاهده کنند. برای تهیه این نرم افزار می توانید به پلتفرم های بازار، MyKat یا shoma.sfara.ir مراجعه کنید. همچنین با اجرای کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* می توانید لینک نصب این نرم افزار را دریافت کنید.

منبع: منیبان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها