|
کدخبر: 220198

برگزار کننده نمایشگاهی در گفتگو با گسترش نیوز مطرح کرد:

رشد ۲۰ برابری حضور شرکت های خارجی در نمایشگاه رنگ تهران

سپاسدار گفت: نمایشگاه رنگ تهران با سابقه بیست و یک ساله خود به عنوان یکی از مطرح ترین و معتبرترین رویدادهای حوزه رنگ و رزین در خاورمیانه و دنیا شناخته می شود.

نمایشگاه رشد ۲۰ برابری حضور شرکت های خارجی در نمایشگاه رنگ تهران

بیست و یکمین دوره از نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوشش های صنعتی، مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری امروز ۵ آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه های تهران فعالیت خود را آغاز و در مدت ۴ روز میزبان فعالان و تولیدکنندگان این عرصه خواهد بود.

خبرنگار سرویس نمایشگاه گسترش نیوز در همین رابطه گفتگویی را با صالح سپاسدار مدیر برگزاری این رویداد ترتیب داده که در ادامه مطالعه خواهید کرد. با گسترش نیوز همراه باشید.

 

صالح-سپاسدار-نمایشگاه

 

سپاسدار در ابتدای این گفتگو اظهار داشت: امروز شاهد افتتاح بیست و یکمین دوره از نمایشگاه بین المللی رنگ، رزین، پوشش های صنعتی، مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری بودیم. این رویداد به عنوان بزرگترین نمایشگاه صنعت رنگ و پوشش در خاورمیانه و یکی از معتبرین رویدادهای مربوط به این حوزه در دنیا به شمار می‌رود. این نمایشگاه با سابقه بیست و یک ساله خود به عنوان یکی از مطرح ترین و معتبرترین رویدادهای حوزه رنگ و رزین شناخته می شود.

حضور با شکوه شرکت های داخلی و خارجی در نمایشگاه رنگ تهران

وی افزود: خوشبختانه امروزه اکثر فعالان این صنعت  در سراسر دنیا از برگزاری این رویداد مطلع هستند و در بازه های زمانی که کشور ما با دیگر کشورها تعاملات تجاری دارد شاهد حضور قدرتمند و وسیع شرکت های بزرگ و معروف این صنعت از سرتاسر جهان در این رویداد هستیم.

این برگزارکننده نمایشگاهی همچنین گفت: در این دوره از برگزاری نمایشگاه رنگ و رزین میزان مشارکت شرکت های خارجی حدود ۲۰ برابر شده است. در بخش داخلی نیز حدود ۲۰۰ شرکت در فضایی بالغ بر ۱۰ هزار متر مربع آخرین دستاوردها و توانایی هایی خود در این حوزه را به نمایش گذاشته اند. این موضوع نشان از توان، قدرت و پشتکار تولیدکنندگان این صنعت بزرگ دارد.

تلاش برای کسب بازار کشورهای همسایه

سپاسدار در ادامه با بیان اینکه رنگ و پوشش معیار سنجش پیشرفت صنایع کشور به شمار می رود، خاطرنشان کرد: سرانه مصرف رنگ در کشور ما حدود ۵ کیلو است و این در حالی است که این رقم در کشورهای پیشرفته عددی نزدیک بر ۵۰ کیلو عنوان شده است. با توجه به پتانسیل صنعت رنگ و رزین در کشور، این امکان وجود دارد که فارغ از تامین نیاز بازار داخل، بازارهای کشورهای همسایه را نیز تحت پوشش قرار دهیم.

وی همچنین گفت: تمام تولیدکنندگان مطرح و دست اندرکاران اصلی صنعت رنگ و رزین کشور در این رویداد حضور دارند. به عبارتی می توان گفت تمام تولیدکنندگان محصولات مرتبط از جمله رنگ آکریلیک، روغنی و پلاستیک، رزین ها، کامپوزیت و صنایع آبکاری در این نمایشگاه شرکت کرده اند.

کاهش ۱۰ درصدی واردات چسب به کشور

سپاسدار در پایان گفت: در بخش چسب، میزان واردات نسبت به سال گذشته با کاهش ۱۰ درصدی روبرو بوده که این موضوع نشان از جایگزینی تولید داخلی به جای واردات کالاهای خارجی است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها