|
کدخبر: 193109

شاسی بلند هندی از راه رسید / قیمت احتمالی ۴۲۰ میلیون

ماهینداری هندوستان از شاسی‌بلند جدید کامپکت خود با نام XUV۷۰۰ پرده برداشت. این خودرو که جایگزین مدل قدیمی XUV۵۰۰ می‌شود، با لوگوی جدید و طراحی مدرن خود، هویت جدید این مارک تجاری را به نمایش می‌گذارد.

خودرو شاسی بلند هندی از راه رسید / قیمت احتمالی ۴۲۰ میلیون

کراس‌اوور XUV۷۰۰ با قیمت مقرون‌به‌صرفه ۱۶۱۶۸ دلاری (حدود ۴۲۰ میلیون تومان) وارد بازار خواهد شد و باید با رقبایی چون هیوندای آلکازار، ام‌جی هکتور پلاس و تاتا سافاری رقابت کند.

کراس-اوور-هندی-2

XUV۷۰۰ نخستین خودروی ماهیندرا است که از آرم جدید این شرکت سود می‌برد که بعد از این به‌تدریج روی تمام مدل‌های سواری این شرکت قرار خواهد گرفت. نمای جلو از چراغ‌های LED به شکل C که با جلوپنجره‌ای جدید ادغام شده‌اند شکل متمایزی گرفته است. در نمای جانبی علاوه بر خطوط موجی شکل، دستگیره‌های پنهان هم مورد توجه قرار می‌گیرند. ستون D هم مشکی رنگ بوده تا به همراه یک اسپویلر سقفی کوتاه، به نمای شناور سقف کمک کند.

کراس-اوور-هندی-4

این SUV بر اساس پلتفرم W۶۰۱ طراحی شده که دارای ابعاد ۴۶۹۵ میلی‌متر طول، ۱۸۹۰ میلی‌متر عرض و ارتفاع ۱۷۵۵ میلی‌متر است. فاصله بین دو محور آن هم ۲۷۵۰ میلی‌متر می‌باشد. فضای داخلی می‌تواند با ۵ یا ۷ صندلی استفاده شود. اما داشبورد مدرن این خودرو جذابیت بیشتری دارد. در این قسمت دو نمایشگر ۱۰.۲۵ اینچی و ۸ اینچی برای پشت آمپر و سیستم اطلاعات و سرگرمی درنظر گرفته شده‌اند. فرمان با کنترل‌های مختلف و انتخاب حالت‌های رانندگی، کروز کنترل تطبیقی، تشخیص علائم رانندگی جاده، دستیار نور بالا و سیستم‌هایی از این قبیل هم از ویژگی‌های مثبت این مدل می‌باشند. یک سیستم صوتی سونی ۴۴۵ واتی با ۱۲ اسپیکر هم تکمیل‌کننده این تجهیزات به شمار می‌آید.

کراس-اوور-هندی-6

ماهیندرا XUV۷۰۰ با موتورهای بنزینی و دیزلی و سیستم چهار چرخ محرک اختیاری ارائه خواهد شد. موتور بنزینی چهار سیلندر ۲ لیتری آن با کمک توربو شارژر، ۲۰۰ اسب بخار نیرو و ۳۸۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. انتقال نیرو هم با گیربکس شش سرعته دستی یا اتوماتیک صورت می‌گیرد. موتورهای توربو دیزل هم ۲.۲ لیتری با قدرت ۱۵۳ اسب بخار و گشتاور ۳۶۰ نیوتن‌متر و یا ۱۸۵ اسب بخار و ۴۵۰ نیوتن‌متر در نسخه قوی‌تر هستند.

کراس-اوور-هندی-7

ماهیندرا XUV۷۰۰ در حال حاضر برای سفارش در هند در دسترس است و قرار است در آینده نزدیک وارد بازارهای جهانی شود.

 

 

منبع: پدال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها